2012年7月15日 星期日

[ ♥ 心聲放送♥ ]好.消.息.我正式開始Freelance化妝師生活。(內附化妝服務大優惠)


好.消.息.




終於...Yoyo開始Freelance化妝師生活。

人生有幾多個十年!!!!趁自己年輕!!!去闖出自己的天地吧.

就算跌倒,只要懂站起來,就沒有輸過!

我相信自己可以做到!



既然咁開心!!!!!!就推出化妝服務大優惠:85折

不過要LIKE左我的 化妝專頁 ,就可享有以大優惠^^

https://www.facebook.com/YoyoMakeUp



專業新娘化妝,姊妹/媽咪/奶奶化妝,

宴會化妝,/謝師宴,




歡迎致電,或者whatsapp 查詢/預約 : 9842-9745



Yoyo Chan:yoyochanmakeup@yahoo.com.hk













(心聲放送)




終於等到呢一日啦。真係"恨"左好耐..


有睇開我個BLOG都知道我由前年已經好想唔打工.


好想過自由的生活.


縱使日日捱面包我都愿意!

當我上星期離開我以前工作的地方時.

腳上的珈鎖.手上的手銬.

感覺通通都消失了.不見了,


嘴角自然揚起了.


這就是由心而發的微笑^^





每日訓到自然醒,同張生一齊食早餐。


開始我既Freelance化妝師生活。


其實每天的生活都是這樣..我已經覺得很足夠了,很滿足了!!












星期三開始快樂輕鬆的日子...我決定由這日至星期日,




我不思考,不煩惱,不希望.




將電話較靜音,




想吃什麼就吃什麼,想睡覺就睡覺~


輕鬆快樂樂地過日子.

這是我的一個小小的愿望.


終於我現在可以一嘗所愿了.幸福了^^





其中一日帶小孩。


一起玩遊戲。


一起逛商場。


一起食下午茶。


食飽飽,午睡。

炎炎夏日。養成好習慣-午睡。





Yoyo平時好喜歡看一些心靈雞湯的書,但又好易忘掉.


所以很久之前就習慣了見到一些好句都會記下..








擦上自己最喜歡的指甲油,,又是新的開始呢




今日(星期一)開始要好好做好我依家呢份工作啦...


要好好珍惜呢個重大的決定來完成我的夢想^^

我知道化妝師呢條路未必一定順風順水.

但我相信多勞多得呢個道理^^

只要用心去做去經營,相信我係得既.


9月份Yoyo將會去台灣進修髮型跟化妝.


回來時,我會為客人及大家做出更多更好的作品!

希望大家可以繼續支持Yoyo.^^

一個新的開始,我是充滿希望跟期望的.






化妝服務大優惠:85折

不過要LIKE左我的 化妝專頁 ,就可享有以大優惠^^

https://www.facebook.com/YoyoMakeUp


專業新娘化妝,姊妹/媽咪/奶奶化妝 /

宴會化妝 / 謝師宴 Perwedding .




歡迎致電,或者whatsapp 查詢/預約 : 9842-9745



Yoyo Chan:yoyochanmakeup@yahoo.com.hk




非常 ♥ 感謝!!!






請大家多多支持Yoyo﹗

非常 ♥ 感謝!!!

♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥







沒有留言:

張貼留言