2012年4月19日 星期四

第三回合♥完美一脫 ٩(-̮̮̃-̃)۶ Pretty Medical「光纖嫩♥脫」,

 自從在Pretty Medical胱完腋下毛後,發覺真係好掂٩(-̮̮̃-̃)۶

 最近我心思思想脫埋手毛了.

講真,脫手毛真係麻煩,用刀不行,用脫毛膏又好花時間,而且它生長特別快.真煩惱呢.

說回上星期第三次上 Pretty Medical,對的!腋下完美一脫已到了第三回.
 
 大家可以重溫先前兩次的分享文章.

請留意Yoyo 2012年完美一脫 ٩(-̮̮̃-̃)۶ Pretty Medical「光纖嫩♥脫」,第一回合

好快已經來到第二脫 ٩(-̮̮̃-̃)۶ Pretty Medical「光纖嫩♥脫」,第二回合♥


 今次跟顧問聊了一會,特別是對我很感興趣的手毛做了好詳細的詢問.


為何我由試做到想做呢?

當然是見到效果好先至想(回購)啦.

2012-2-13第一次脫開始至今日.中間我竟然沒試過自己在家自行脫先,太神奇啦.

其實每次都相隔約一個月時間先上去脫一次,但這段期間真的一條毛都無.

之前我還在想,以往我D毛一個星期要脫一次.

其實最好就3日一次,因為每次用刀剃完,3日後就會有"毛根"出來啦,仲要係又硬又粗!

 幸好Pretty Medical真的好掂,呢幾個月我竟然感覺到永久脫毛的好處了.

免去了好多煩惱及省回好多時間.謝謝Pretty Medical^^


說回今次第3次的 「光纖嫩♥脫」吧.



今次我不是用回上次的光纖脱毛科技..而是打C6呀..

無錯啦,就是好多BLOGGER都大推的  打C6啦.

顧問說我D毛都已經變得很幼細啦.不如今次打C6啦,

因為C6可以去除黑色素,可以美白腋下麻..

我當時聽完有D擔心.因為我主要想脫毛.

顧問即解釋給我聽,原來C6都可以脫毛毛的,

做完C6,D毛毛會變成白毛..而更可以 美白腋下.



毛毛都由黑變白了.


太好啦.感覺好專業喔, 顧問 會因應不同情況而幫我地選擇不同既儀器.


做之前都會幫我消毒腋下.

然後先開始打C6..

打C6...之前未試過嫁...係一D都唔痛的.仲好舒服呢..




 
 完成後, 顧問 再送我蘆薈GEL..真體貼~


 Pretty Medical另一體貼就是環境啦,非常懂客人的心,

更備有小食,方便剛剛下班來Pretty Medical的你,你,你,







   如果你都想知道的,可往:Website: www.PB-Group.com.hk

以下是分店:


香港灣仔太原街8號海源中心2樓全層
2/F., Yanville, 8 Tai Yuen Street, Wanchai, Hong Kong
2891 6879
九龍佐敦長樂街18號18廣場10樓全層
10/F, Place 18, 18 Cheong Lok Street, Jordan, Kln
星期一至六: 11:00:am-10:00pm 星期日: 11:00am-08:00pm
272


請留意Yoyo 2012年完美一脫 ٩(-̮̮̃-̃)۶ Pretty Medical「光纖嫩♥脫」,第一回合

好快已經來到第二脫 ٩(-̮̮̃-̃)۶ Pretty Medical「光纖嫩♥脫」,第二回合♥



非常感謝Fashion & Beauty & Zoe 的邀請

沒有留言:

張貼留言