2011年9月6日 星期二

黑夜初體驗MATRIX X Biolage ~魅力度即時飆升喔。(附上簡易的發質自我判斷)



大家一定要睇到最後喔,有張超爆既相!!!包你睇完即囧


坦白!Yoyo重視頭頂D毛多過塊面!
每天都問要如何讓髮質變好呢?
我覺得氣質美女首要條件就是要有一頭有光澤的秀髮吧.(狂點頭)
(可恨的是Yoyo長期處於枯草階段)  叫枯草女比較適合吧.
有見及此!
屋企都敗了不少護髮的產品,
講起護髮的產品,Yoyo之前都提過超喜歡去專門賣護髮的產品的地方買東東.

其實Yoyo有另一個好重要的目的.

就是什麼都問.
有哪些洗頭水的顏料/香料/防腐劑等化學物比較少?
我想搵啲盡量無添加,比較健康o既洗頭水,令頭髮減輕負擔等等... ...

Yoyo有時只是買把梳都將人家店內的產品都問過..
哈哈~不過去得多,問得多,同個老闆熟絡左.

買野都平D( 梗唔係啦,Sample
都無包俾我呀)


其實好處就係知多D有關護髮的小道消息!
所以美女們..
如果自問面皮同Yoyo 一樣咁厚既就多D去呢D專門賣護髮的產品的地方逛逛!
最緊要係問問問!
(鬼叫佢地野賣咁貴,包埋顧問費就差唔多.)



大家仲記唔記得上次Yoyo有篇文,一個星期內染左2次髮..
心諗今次好傷啦..枯草女又是我了
好彩好彩F&B Club X MATRIX Biolage Smooththérapie邀請了我..

這是當時的工作人員邀請我們幾個出去影的.

聽說會在9月5號的
Fashion & Beauty 雜誌出現~ (如果是真的,我還是第一次上雜誌呢..不過極有可能是冰山一角的一張小相)

你看我身邊3位美女...(吹下口哨先)


當日一去到,工作人員就即時為我貼上.Fashion & Beauty 及MATRIX


一進場就見到:E~麥唔係上堂嫁咩?我以為係一間課室呀...
點知係即場幫我地做一個"頭髮護理"
嘩!開心死我啦...
出去做最平都係幾百啦...依家免費WO~無論好唔好,都做左先講!
鬼叫我有名叫"枯草女"咩!!!(哭!)

因為迷路了,用左好多時間精神去搵路..
肚子早就餓到打鼓...(澎澎聲呀)

見到D咁靚既CUP CAKE~口水都流出來啦..
拿拿聲影低...
味道呢...對於當時極飢餓的我來講..
一個就夠了.原因好甜..我唔想內疚呀(D 88肉都出來同我SAY  HI)



一邊食, 一邊等~
而且還有Fashion & Beauty雜誌睇~爽呀..

最開心既係見到好多美女Blogged
跟美女 happypy,美女 Ah Bee好好傾呀..
傾下傾下..已經輪到佢地去整頭髮了...
留下我獨自在賞花...


等了一會,好快到我啦~
職員先幫我洗頭(嘩!超舒服,我都快訓著了.)


然後好細心,分開三層,遂層慢慢梳..
個髮型C答我:比我坐係度俾人整,我都覺得好舒服~
哈哈~你太謙虛啦...

依家諗返都好舒服~(沉醉中)

梳完開始護理頭髮了...
以下3件東東就是今晚的主角了...

首先用呢支針.
人地有名嫁.
Biolage 滋潤活化潤髮精華 (只適專業使用) 6x10ml/0.33oz
  • Biolage 滋潤活化潤髮精華 (只適專業使用)


Biolage Smooththerapie Ultra Control Deep Smoothing Masque 500ml/16.9oz
  • Biolage Smooththerapie Ultra Control Deep Smoothing Masque
 

呢支就係送俾我地既~Biolage保濕修護精華(免沖水喔)
用法就是洗完髮後噴上濕髮上.
主要就是讓秀髮持續保濕.

焗完之後..就由另一位髮型C幫我吹返個頭...
髮型C吹緊期間,我已忍唔住多手摸下D頭髮啦.
不騙你!果一下感覺超D髮質超柔軟~

秀髮輕盈可塑

輕輕吹一吹就飄起了~你睇飄逸到呀~
吹呀吹~讓這風吹~
 

有圖有真相!
我不說有多好了~看圖吧!
柔順自然    柔軟及光澤度。     加上順滑的髮質    魅力度即時飆升



字窮了~(大叫))



完成後都已經是9點幾啦..
最後跟PR幫我拍幾張照片~
我就打道回府了~
溫馨提示:千萬注意洗頭之前一定要把頭髮梳開,不能在打結狀況下洗。

Yoyo在網上找到一個-----------簡易的發質自我判斷------------大家都不防一試喔

油性
皮脂分泌旺盛一天不洗頭就油膩膩
耳垢潮濕
髮絲易黏結產生怪味
頭髮上常黏附著油性頭皮屑


中性
皮脂腺分泌適中兩三天洗一次頭即可
耳垢正常
發質不易損傷

幹性
皮脂腺分泌少
洗髮後乾燥雜亂不易梳理
發質易損傷常有分岔斷發的情形發生
容易產生白色乾燥的頭皮屑
-------------------------------------------------- 
了解自己的髮質後,接著要懂得選擇使用適合自己的洗髮精,才能讓髮絲柔亮健康喔!



最後送俾大家一張好爆既相.
先讓大家猜猜下一篇文是寫什麼來的..
呢篇絕對是嘔心瀝血私心分享文!!!



感謝
Fashion & Beauty 及MATRIX
提供今次試用..



沒有留言:

張貼留言