2011年9月16日 星期五

重點分享♥親身體驗♥找蔡太買矯型內衣點滴~內容如實報導,超詳細 (加馬太VS蔡太)

Yoyo減肥主要靠跑步及吃得清淡...
日子有功..現在可以算是有點成績了.

不過仍有某些部位置"不能見人"
有想過每日堅持做一位推拿,按摩的動作..希望可以推走脂肪~
不過Yoyo真的做不到每日就這樣坐著...

想想下不如就試下穿矯型肉衣吧,
看馬太!
說可以收拜拜肉.
修手臂.
修背脊厚厚的肉.
還可以豐胸呢  

不用每天跑到滿頭大汗!

不用像木頭人一樣呆坐!


就可以修身...整靚個身型出來~( 嘩,咁筍)

事不宜遲~即想網看看資料~
初步鎖定" 馬太 "
再聽聽朋友的意見.知道了有"蔡太"的存在.

" 馬太 "        VS                "蔡太

有了比較,就要花更多功夫去找多些資料...
或者你們會覺得Yoyo此舉好像很C奶..沒錯,有這想法是正確的!我就是C奶仔.

不過最重要的是!
信譽!
可信程度! 
缺點!
優點!


找找找!

就等Yoyo來個小對比吧.

" 馬太 "        VS                "蔡太



Bodibra馬太
譽!            我想不錯的,因為都有好多人都好評如潮可信程度!     個個都讚好,我暫時找不到有說不好的.但是令我迷惑的是大部分都是BLOGGER的文呢...

缺點!             請真,我未試過搵馬太!所以我說不出效果是不是好.不過感覺好像商業味較重.
          
優點!            有好多BLOGGER都讚好,而且有圖有真相.最後就是信不信由你.

奇華特蔡太

譽!    因為有2位朋友早幾年已經開始穿蔡太的嬌型內衣了.
            其中一位更是滿18歲時,佢媽媽就帶她去找蔡太.難怪她一D背肉都沒有了..拜拜肉都不見有..羨慕.
            另一位密友早於一年前都找蔡太了,效果都十分滿意! (呢位朋友平時俾意見很緊的呢)

可信程度!   上網打蔡太,很多文章都出了,而且篇篇都是自費去買的.

缺點!          我想這人人都知的事,就排隊的問題啦,就是要排很長時間,甚至有SIS說要排3小時.
                  還有就是不顧你私隱,會拉開門布供大眾分享.
                  另外我有點不滿的是,她說話動作都很快.
優點!          有很多SIS跟好友都推,去到見到蔡太又真係有料到.
                  例如會即時係你面前度有幾吋..穿了之後又真係瘦了幾吋


----------------------------------------或者等我親身體驗,會一會蔡太------------------------------------------

Yoyo是閒日去的,, 大早就上去踢門.(都不早了,都已經是11:50AM)..

好野,我拎頭籌呀~(興奮中)

之後見到有2位SIS上來..佢地係立度見到門未開就直接落返去.因為果個位好焗,我都拿拿臨跟埋落去..
之後聽Sis講出去行5分鐘好返來啦..MISS左一個位就要等成一個鍾.
最重要係佢拎緊尋日既籌,
果位SIS仲話蔡太可以俾佢地呢張籌當1號籌.,那我的第1算什麼 ( 暈 )


聽完我梗係打死唔走啦,我要排第一,因為如果我MISS第一,我一定趕唔到下一個活動..
情況十分緊急...
我在管理員隔離一直等等...
等左15分鐘,仲未見人...算啦,上去焗算啦..上去啦...

等左10分鐘!!
終於見到蔡太----------------------------------------------既員工.
熱到身水身汗----------------------------------------------原來佢無鎖匙既...
我不知自己是熱到中暑暈定係嬲到暈.

好!正所謂好物難求麻...

一字之日

等!

等多5分鍾..聞名已久.久仰大名的蔡太大駕光臨了.( 抱歉,位置太焗了,我太激動了)

Yoyo獨白:其實我果日等既時間不算耐.相比起傳聞中等幾粒鐘,D人多到排出街,慶幸我沒遇到.
               是日花費等的時間為20分鐘!

一入門,蔡太叫我地坐底.





跟住我用眼掃到有位姐姐..佢手上揑住張人手撕的,人手寫的  "  1  "

暈.那我光明正大拎到的" 1 "又算什麼???依家有3個" 1 "耶...

所以呢一點我是覺得安排很不妥當.

幸好,那位過期" 1 "未到,而當時現場只有我跟手寫"  1 ",另加一位姐姐..3個,同時進3個試身室.



所以我就不打算追究了.總之唔好令我遲到就OK.

Let Go!


跟住就入房啦,,放心!係一人安置一間!

呢個時候,蔡太就叫我地除晒D衫~我上身除淨BRABRA~係度猶豫~到底係咪係除晒呢..
之後伸個頭出去,問蔡太我咁樣出來得唔得(戰戰兢兢地問)
哈哈~原來係我白痴左呀.都無人講過要上身全祼呀..自己嚇自己 (汗)

之後蔡太叫埋左右2位姐姐出來..(當中一位是人手"1"姐姐)
叫佢地睇住佢度我既手臂.胸圍.好似仲有賻頭..
佢度完得我地睇個數...
蔡太講野好快呀...我完全記唔到呀  (狂叫)
到依家我只係記得當時度左

未穿矯型內衣前手臂係12寸!



跟住就叫我入去,佢就問我張咩色咩款..都唔問我要咩價錢.
就自行幫我縫左個bra啦...(牛底中..如果個bra成幾百..我會好心痛)

不過蔡太蠻厲害的.即時可以縫好個位..
因為Yoyo腋下既位置D位已經跑晒出來..其實有更多問題,不過蔡太真係講野太快啦..
我聽完,咩都唔記得啦..

跟住叫我穿上佢縫好既..但都係不太貼伏..蔡太建議加個扣..
呢個蔡太有講幾錢啦,不過又係太快啦,我聽唔到囉.

跟住由於Yoyo有高低膊問題~
蔡太建議加條橋...防止D BRA帶成日滑下..當時我對咩扣,橋..咩都唔知..

跟住好笑在後頭.呢個等俾錢再講.

穿好晒..蔡太會親自幫我著上去..
係間房度,蔡太係會見到我上身全祼的喔.怕醜的SIS要有臉紅的準備.
見D位完全係OK晒,再問我會唔會唔舒服之類..
一切OK~又要我出來...再當大家面,再度 過..  好彩有件BRA著住~

未穿矯型內衣前手臂係12寸!
已穿矯型內衣前手臂係9.2寸!
不過後來有一樣覺得有D蝕左既,,就係我俾蔡太轉到眼花既時間都無去昅人地呀 (可怒)

剛剛說到發生左件"囉"爆既事.
就係我去俾錢時,咁件背心同埋個BRA我已經係著住嫁啦.
咁袋應該有我本身個舊BRA同埋一件新BRA~
我企係度係咁摷~
仲反轉埋個袋來睇,,都無蔡太講既"橋" 及"扣"!
我太啦..
最後面紅紅走去問蔡太..
蔡太當時真係忙到飛起...一邊幫人度身一邊縫線..
我真係覺得勁唔好意思呢..
不過我又好趕時間,唯有硬住去問.
更撒謊了:蔡太.呢6百幾係咪包埋果條橋同埋個扣啦?
蔡太頭都無轉向我.係呀,計埋啦.係你度嫁啦..
我呆係度更疑惑了,明明個袋咩都無~
呢個時候蔡太真係忍受唔到我咁.

用手拉起我件衫~指俾我睇..
蔡太突然的舉動,真係嚇到我呆左..
一時接受唔到呢.跟住去埋洗手間就走啦..



最後的獨白:

Yoyo已經試用了23日,如果要睇效果相.講中我俾你睇,你都唔好信啦..
所以我打算著左3個月後先再SHOW俾大家睇下係咪真係有效.
而且3個月後我會再回去找蔡太"覆診".到時看看有咩再跟大家分享.

至於今次都有幾點值得跟大家分享下:

服務: Yoyo覺得是毫無服務可言,有門開自己坐低.
         佢會隨便拉開你既門布,
         試身室內無按鐘,有野問自己拉開門布大聲問.
         仲要係唔會即時回應你,等你係度納悶緊時,佢會突然問你咩事.(嚇死我啦)
         仲有就係果件"囉"事.我搵唔到條"橋"同埋個"扣",D員工係唔會咩我搵緊咩.
         最最大問題就是籌啦...有多個相同號碼出現,仲要係有"人手 1"  "過期1"
        好混亂~


舒適度:岩岩著果個星期,我會有少少唔慣.有食食野要哲扣出一格.
          不過慢慢我又習慣了,依家日日著都好舒服,唔緊.我相信佢條橋同埋個扣發揮好大作用.


專業 : 我敢講蔡太真係好專業.好似當日我既問題~佢都可以即時度,即時改BRA..
         又用手幫我較位.例如加扣加橋..呢2樣小法寶真係令我著得好舒服.
         而且蔡太話,呢D矯型內衣最緊要著得舒服,因為要日日著住既,,
       

效果 : 真正既效果真的要等我著滿3個月先可以俾大家睇到.
         不過依家著左,真係著個T 恤都靚D..
       回點算,背真係無之前咁厚,而且我不耍有跌膊既煩惱啦.
        唔著時拜拜肉我覺得依然在.但穿起背心同埋BRA,拜拜肉真係收左好多.



最重要時,蔡太講野好快呀..

沒有留言:

張貼留言