2011年9月26日 星期一

♥晨早出感謝文♥波子壽司你食過未?抵食推薦!唔想出街食,跟Yoyo玩廚樂..賞面的請進

上一篇文..估唔到大家反應得如此熱烈~
真係好多謝大家有興趣去睇我篇文,仲幫我推一推篇文~
真係好感激大家既舉手之勞~

單是第一日.都已經有113個新通知...好驚訝...多謝大家~



為了答謝大家~Yoyo要請大家眼睛食野~

無錯,就是美食文啦.

其實Yoyo平時都好喜歡睇食文.遊記.

每次就好似真的食過這些美食.去過文中的地方.

真係會開心嫁...

唔講啦.晨早流流就要大家聽Yoyo係度自言自語.

今日除了要介紹一間平食無壞既日式餐廳,仲會同大家玩下廚廚樂.


我記得以前有個同事好喜歡吃呢間壽司,經常聽佢話羽壽司,波子壽司.

今日跟男朋友經過..又不知吃什麼..

相請不如偶遇~我們決定入去一試.





當時我們是7點左右入去..不過以日式餐廳來說,算冷淡的了.

來到當然要食我一直都好期待的波子壽司
個樣買碌碌..爆可愛~
波子壽司內是一小塊飯團.外面用魚生包裹住..
一口放進口內...好鮮甜.


呢個是每月精選特價的其中一款.
好似$9
實物比圖片差好多呢,,
縮小了一大半..
而且味道很一般...所以唔好貪平呀 (搖頭)

呢條激長漫魚~
味道不錯呀~,不過可以再多汁D會更好..


呢個又是每月精選特價的其中一款.
冷面烏冬~好似都係$9
好好味呀~張生都讚不錯,還說我可以試下回家弄這個給他吃.
因為呢碟令我燃燒起"魔神"的念頭

好似是明太子壽召~
我喜歡食明太子..


張生喜歡吃的,當然張生次次都不忘有我喜歡的三文魚壽司~

仲有我喜歡的壽司小卷~鐵火卷~我討厭吃吞拿魚,但卻愛鐵火卷~ (怪人)



介紹完上面一般好味的羽壽司後~

就等Yoyo大展魔藝吧~
其實好簡單的,連我呢個"廚魔 "都懂的.你們一定整得比我更青出於藍~ (很認真的說)

先簡單介紹一下材料:

冷面汁~我係吉之鳥買入的$35

配料:紫菜    詳華買入  $15.5

仲有佳寶買入的~2樣合共$20

主角出場啦...
又是佳寶買入的~$12有5餅呀..超抵~

Yoyo可是很好信心弄好呢個冷面烏冬的.
步驟簡單不過了.
就是將烏冬絡煮熟了..然後放冰水中過冷河~
會更爽口的~



另一材料都要煮熟~切好..放冰水中過冷河~

都話好簡單的.
不騙你!
不過呢...其實今次張生說味道淡淡的.
要下次再努力~


說我是"廚魔"的張生要跌破眼鏡了.
因為我馬上又跑去買材料~
再來過~
今次改善版的冷面烏冬~
我自己都得得好好味呀..
不過過張生都只給Yoyo打了7分而已~ (失望呢)

不過張生說是為了我可以再改善,,再弄多點好吃的給他嘗嘗..
雖然被騙了.不過還是很想激情的為你服務~
(唔知大家有無係強國買車票的時候留意一下這些令人大笑的句子)

歡迎參觀:



沒有留言:

張貼留言