2012年5月2日 星期三

Yoyo無啦啦變左金毛女?只限3天喔!!!有美髮質數的Fresco Star Salon

睇完篇文想必大家都會嘩一聲.


因為無啦啦變左"架"妹..跟住又好快做返港女.

 所以髮型顏色都幾易影響人,特別影響我心情.

好吧,不多說了,去片吧!


地方寬敞,這間...人家叫Fresco Star Salon啊!



關於

簡介
Fresco Star Salon 採用優質產品,從日本引入先進美髮科技和技術,為顧客提供美髮質數和保證。

在香港美髮價錢平至幾百,貴至幾千。除了名氣和手藝外,最重要的差別在於使用既產品(化學物),能和人體產生化學反應的東西大多有害! 美髮不應只考慮價錢,最重要是考慮產品質素和對自己既傷害!
當日收工就過來啦..今次由OcEan為我打理髮毛的,
哈哈...靚仔來的,第一眼就覺好似都係O字頭既藝人.同胡小姐拍拖果個呢.
說回 OcEan,他好有耐心地為我分析了哪隻色接近我的要求.

開始了,,,,自我懷念舊髮色一番.哈哈



再來一次!!!問你死未,.,哈哈



白色個支叫做 SILICON REMOVER 係可以清除頭髮上既雜質同保水。增加柔軟度
透明個支叫做 SUPER TREATMENT  佢係一支高礦物質既TREATMENT 同增加適量韌度
OcEan染髮之前會幫我落個TREATMENT ( SILICON REMOVER)
 之後噴納米兩分中,就會連埋color 一齊



查上頭髮,查完之後,噴機五分中, 可以令頭髮一邊上色,一邊修護頭髮。

 五分中後,放置10分中就可以去洗頭。完成。


 (納米染髮,以0.26nm 納米噴霧注入髮芯,能活化化學產品,加速化學反應,

縮減染髮時間,納米噴霧仲可以完全覆蓋頭皮皮膚形成保護膜,減低皮膚敏感。  

配合PREGO噴霧,

我們採用的染料和縮減染料接觸身體時間 就是我們給你的「防護鐵三角」!)  

正常一個染髮正常要放30分中的.

之後幫我笠個個帽,  
尖端修護科技 封閉式設計自動衡溫程式配合各種濕,乾,冷風讓每一根髮絲完全吸收TREATMENT 
(其實頭髮要吸引得好 適當既溫度 濕風同乾風係好緊要,而冷風就係收緊番D 頭髮)
個TREATMENT叫做M3D 都係日本一隻高礦物質既TREATMENT
有2位專業髮型師幫我呢,.,幸運~


OcEan很專業的,看看頭毛上色程度之餘,還留意埋髮質如何!

洗完個頭之後就會幫你做個個TREATMENT,先落SILICON REMOVE,

再落SUPER TREATMEN,之後笠帽, 完成。


 呢 隻TREATMENT修復頭髮能力好高,做完出黎既效果係 柔軟得黎仲會有適量韌度,

好順滑,頭髮感覺好輕身(因為清除左D 雜質 )

 礦物質係可以提高頭髮既亮度 (越到加熱既情況就會更加閃爍)    

而呢個TREATMENT 都係同PREGO一樣可以加落其他電染負離子直髮一齊用 ) 


如圖中一樣,,沒打燈都好像發光似的.
完成啦!!!

OcEan還幫我捲好個髮型~真係麻煩晒..
因當時都好夜啦.他還是應客人要求做到滿分,讚!


大家看看,堅似會發光呢..哈哈..似唔似公仔箱入面果D拍染髮既果種閃爍感覺呢,



OcEan~當日我髮型師

OcEan隔離呢部機就是PREGO 

全港得呢一部  係日本引入 , 納米噴霧 可以活化 染/電/護理產品 ,

縮減電/染髮時間,   噴兩分中TREATMENT 就=平時10至15分中既效果  




第2日...對自己的髮色感到又愛又恨...

愛的是這髮色嗎.真美!!!(不是說我個人啦,)

因為通常染這顏色.給人感覺會好似枯黃雜草一頭!!

但它不會呀.依然充滿光澤,閃爍及柔軟,順溜.

一丁點的枯燥感都沒有!!!


可惜的是!!!家人都說這髮色真的好美,不過不適合我!!

家人總覺得染金髮就是壞女孩呢.

這麼美我髮色,真的超超超不捨得去掉呢,
最後
最後還是可惜呀...金毛YOYO要換LOOK了,

星期一就問OcEan..我可不可以染回深色呀.

OcEan超友善...好呀....

我戰戰兢兢地上去了,

非常非常擔心,這麼3天就染了2次,

對髮質必定造成好大的影響了,

OcEan告訴我,不用擔心,因為他們使用既產品(化學物)都是有保證的!


又再次證明 美髮不應只考慮價錢,最重要是考慮產品質素和對自己既傷害! 




下一次再給大家看看再次染的髮色.效果好到101分呀,超讚的!!

Yoyo準備了妝文及最新 染的髮色給大家看看.記得捧場喔^^



好開心!!!!!!!有優惠呀!!!!!!


只要你打去時講聲係Yoyo 介紹 OR 睇左Yoyo 個BLOG~
TREATMENT 原價係900蚊 而家優惠700蚊

電/染 連 M3D 個 TREATMENT 原價係1380(HIGH LIGHT 再加多200) SET PERM 同負離子連 MED  
TREATMENT 係1580 但係

而家做緊85折 全部都唔包HAIR CUT 的..

OcEan個人 FACEBOOK:


FACEBOOK PAGE : http://www.facebook.com/fresostarsalon  

FACEBOOK http://www.facebook.com/ocewong


地點在哪裡:

上環蘇杭街69號27字樓05-06室 Icapelli@Fresco Star preduction, Hong Kong, Hong Kong

聯絡電話2464 8178
歡迎參觀:



E-mail : 
chanyuenshan05@yahoo.com.hk

♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥ 




沒有留言:

張貼留言