2011年4月18日 星期一

宅女不再宅~齊齊彈起啦喂(仲要有筍野買)

 我想我認係宅女,真係無人會反對,事關yoyo bfmama,公司同事.朋友~
都成日叫我唔好成日做宅女啦,有時間就出去睇下呢個世界啦,唔好浪費青春等等~
好吧,今日應APPLE之約,出去逛逛,食食,買買.
其實yoyo肯衝出將軍澳,最大既利誘是我的好姐妹apple肯幫我簽卡數呀~
即時精神百倍呀~哈哈

好啦..12點就出發去銅鑼灣.去做了一些重要既事先~然後去了食飯~
這地方我去了4次了,真的好熱門耶.有不同的朋友約食飯都選呢間呀~

我們選了這個位置,千秋座位,APPLE坐的是梳化~
 
食物都很不錯呀!而且份量好多,我們在極度飢餓的情況下都只是KO了一份~
另一份唯有打包走啦我每次都必點這店的朱古力..香濃到不得了.

 

有沒有看到那兩台水晶燈?很美呢~
這樣的環境吃飯,心情都愉快點.而且很適合跟幾個好友知己細訴心聲.

食完去The Body Shop看看~
有驚人發現呀~
首先是yoyo一直都有keep用的,(覺得每個女仔都要有一支類似的身體磨沙產品)
The Body Shop Spa Wisdom Africa Ximenia & Salt Scrub (非洲海檀木礦物鹽身體磨砂)

The Body Shop - Rainforest Moisture Hair Butter - Rainforest 滋潤護髮膜

全新The Body Shop Rainforest Conditioner護髮素

請真!好抵,平時買非洲海檀木礦物鹽身體磨砂,都要成$299,依家平左足足$100.即買啦!!!
另外令我更興奮的是買滿$300$100…
咁我買埋支護髮素,(會員有9折呢,又平左.)
加多$29就多盒護髮膜.(買緊$129)

哈哈~梗直係開心到飛起.因為都是一直想要買既日用品..依家可以用抵到咁.真係笑呵呵囉~
不過最開心的是,今日多得APPLE幫我簽左$5000…
十萬個多謝我既apple~終於俾我恨到部OTO 纖形 5 mins~


----------------------所以戰利品等我用完一一分享--------------

沒有留言:

張貼留言