2011年4月19日 星期二

夏日美肌推介:日一卜的面膜,水魚的眼膜及面膜~敷出光澤肌

  好多謝日一卡送我3款面膜~
其中呢個水份好高,要推薦給大家~

全日文說明啦~yoyo又猜猜估估啦~
溫馨提示:睇個巴曲(之前去日本旅行,個導遊話個巴曲前2個數字係49 OR 45就一定係日本製造).
話時話依家日本好多野都係中國製造的.所以去日本買野都係睇清楚D好,費事去到又係買返自己國家既既野,
真晒氣啦.


敷上面,面膜紙好厚身呀~呢個要扣分呢.(因為yoyo好愛好薄好貼面的面膜)
不過可以敷埋上眼呀,慳返眼膜,加返分,
最愛她有香甜的水蜜桃味...少女情懷總是詩~哈哈..


總體感覺水份好明顯提升了.真的..而且塊面都比較滑及有光澤了.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
再介紹的就是水魚力推的
如更詳細介紹可前往。✿*゚水魚教你超平價自製mTm眼膜。✿*゚

這是100%骨膠原乾性面膜


這款面膜是含100%的骨膠原及透明質酸,可以深層補濕及緊緻肌膚,因為這款骨膠原跟人類的肌膚生物基質十分相似,容易被肌膚細胞接納,當中的彈性蛋白酶能令肌膚中的水解彈性蛋白,可以促進肌膚肌膚蛋白的新陳代謝,可以於極短時間增加肌膚彈性,補充水份,改善粗糙及暗啞.(說明內容COPY自水魚)

一張面膜是A4 size,面積好大,大到我可以剪成20多對~
水魚講得岩,識到水魚是我的福氣,如果唔係你介紹,我真係仲未開始用眼膜呢.
yoyo年紀都唔細啦,個樣可以呃下人,但係眼紋係唔得囉~
雖然係咁講,但出面用完有效果既眼膜都唔平嫁麻,我又唔捨得買WO.
所以唯有我睇你唔到,睇你唔到.拖得一日就一日啦..
直到見到水魚既介紹後,更傳來會開團購的好消息~
即時買骨膠原眼膜試下.


一張白紙,無咩特別的.不過一遇水就變透明.

未敷前對眼有細紋,因為晚上訓得唔好,都出紅筋了.

等我用動態圖示範下..

yoyo是直接將眼膜放上眼部位置,然後用透明質酸的美容倒在棉花球上.輕輕抹.
好快就會濕透.


酒素有美白抗氧功能 
適合中性至乾性皮膚      適合成熟皮膚
成份 : 葡萄糖酸,葡萄甘露,保濕因子
功效 
~ 能為肌膚進行深層清潔,軟化肌膚
~ 增強肌膚對自由基的抵抗力 ,同時活化表皮肌膚
~ 原有的水份和油份不易流失,使緊張肌膚得以舒緩
~ 加速黑色素及舊角質的剝落,膚色更顯均勻淨白
  

使用方法
潔膚後,避開眼及唇部周圍,取適量均勻地塗於面部,
停留約10– 15 分鐘,用清水洗淨即可。建議一週使用 1 - 2 次。


敷了30分鐘後,千萬唔好脫下,直接敷上酒素面膜.
水魚講呢個骨膠原眼膜一定要敷足30分鐘或上,極限係45分鐘,因為呢個mask係要咁多時間先可以釋放到骨膠原o架!!!所以要記住啦.

真的很不錯呀~敷完塊面好舒服,涼涼的..


別的不說:滋潤及美白膚色我覺得是有效果的.

除了保養肌膚,記得吃多些有豐富維他命C的水果都是有幫助的.

沒有留言:

張貼留言