2011年11月9日 星期三

゚・:ღ生日大快樂ღ:・゚溫馨ღ驚喜ღ親情ღ愛情ღ友情大放送~ (ღ大曬ღ149張幸福相)

Yoyo生日是10月29號..

今日先出文真好似遲左D呢~


一開始其實今日呢個生日我都真係唔想佢咁快到.

因為過左呢個生日,我就真係要好好諗下人生計劃啦.

唔好可以再可以依家咁"大唔透",

而且加多呢一歲,感覺老好多呀. (跪求不要問我幾多歲)

第一次切切實實感覺到"年齡係女人既秘密"呢句名言. (認真的)

不過地球是不會為我呢個老女人而停留半秒. (感慨)

上面一堆""依依哦哦""有無悶親大家呀~

不如開始睇相囉.要做好心理準備啦.如果不喜多圖少文字的可以依家按上一頁離開啦~

10月13日:

月頭已有好朋友約我食飯了~

呢班朋友仔係中學就已經認識啦..都有成10年啦.

雖然大家都不像當年18/22啦..但個個朋友樣子好像不會老似的.

仲愈來愈美~真令人妒忌~


花園餐廳~我第一次去食~
叫左成檯野食~食得超滿足超飽呢~要朋友破費了...謝謝你們!

條蝦超珍寶~而且牛扒好多汁~

呢個海鮮南瓜好值得推荐~Yoyo本身好愛食南瓜~
所以飽到上心口都要食多幾啖呢~











蛋糕超好味~不過士多啤利酸呀~如果甜D就更好啦.




食完野就唱生日歌.切蛋糕,我最愛呢個環節啦. (仲細咩)




10月25日
舊公司舊同事~
好難得的是,我離開呢間公司2年啦~
但跟他.她們都仲時有連絡~關係仲好好呀~







唔敢俾個樣大家睇啦..我怕會驚親你地呀~
係呢個朋友家~我習慣了食飽就訓~
佢地熄晒燈,點好火..就叫我起身~
你地睇~我依家咁既LOOK點出街呢~
但是真心的謝謝舊同事好朋友喔~同你地一齊好幸福~




10月28日:
有位神秘好朋友既然給了個驚喜我~
某日下午請了我去吃午餐~
這餐廳的食物超有水準~好味到我依家想起都留口水呢~
不過價錢真的超貴~
謝謝神秘好朋友的午餐喔~






10月28日  00:00AM:


正日生日呢~

男朋友真的會給我驚喜呢~哈哈~他真的好木頭.浪費跟製造驚喜真的跟他搭不上.

可能是剛剛拍拖時,他已渾身解數將所有招數都使出了.

現在都接近8年了~我都漸漸習慣踏實的他.所以不存有任何希望的.

只是跟他說不要買個大蛋糕了~2個人都食不完...

跟住拍住電腦說有個玫瑰花的蛋糕好美~

想不到,他真的去買來送給我,雖不是鮮花,又不是名貴的.

但呢份心意,呢份愛...足夠了~我愛你

好美好美的個玫瑰花蛋糕.






最後當然要吃了呢朵好美好美的個玫瑰花~
想不到造型美..味道都很好味~



唔知大家有沒有留意~到Yoyo連續幾晚都玩到好夜.但個妝都沒溶掉~

想推有

全新推出高清毛孔隱形碎粉
塑造零瑕細緻妝容 展現完美無瑕肌膚

秘密在於此:



無錯啦~就是Dr.young高清毛孔隱形碎粉
名稱: Dr. young Pore Eraser HD Powder 高清毛孔隱形碎粉價 格 : $200容 量 : 11g

炎熱潮濕的天氣底下,面上油光及粗大毛孔明顯驟現,想肌膚妝容時刻保持零瑕細緻﹖必須及 早做足修護毛孔的工作。Dr.young揉合美麗與健康的概念,並結合頂尖專業醫學及美容人士寶貴經驗,為亞洲年輕肌膚研發出全新高清毛孔隱形碎粉,有效 進一步收細毛孔,激退油光,同時撫平細紋,令底妝效果極致貼服完美,讓肌膚全天候清爽舒暢,塑造啞緻妝容。
高清毛孔隱形碎粉的細滑粉末能即時令鼻頰明顯的毛孔瞬間隱形,薄薄一層就能即時修飾妝容,同時控油防汗,令妝容變得更清新啞緻、持久不脫,肌膚份外變得輕盈舒爽。

有些基本資料你們是需要看的:

成分及功效:
  • 金縷梅萃取物:有效控制油脂分泌
  • 迷迭香萃取物:舒緩受刺激肌膚
  • 鼠尾草萃取物:修復肌膚
  • 細緻玉米粉末:吸除多餘油脂、有效遮蓋毛孔
  • 植物精油(檸檬、柚子及玫瑰):補濕、保護肌膚,使肌膚富有光澤感


特點:
質感輕薄透氣,不會阻塞毛孔。塗抹後瞬間融入肌膚,有助舒緩及平衡肌膚水油分泌,控制油脂過盛狀況,提升妝容持久度。同時有效進一步收斂毛孔,讓肌膚變得平滑細緻,塑造清爽啞緻妝容。

使用方法:
  • 方法一:完成基礎護膚後,將產品均勻塗抹於整個臉部,亦可重點輕撲於油脂分泌較多位置如T-Zone位。
  • 方法二:取代面油紙使用,輕撲於出油位置,有效塑造啞緻效果。






打造零毛孔三步曲
  • Step1 植物萃取物 – 控制油脂分泌;舒緩及修復肌膚
  • Step2 細緻玉米粉末 – 吸除多餘油分,有效遮蓋毛孔
  • Step3 植物精油 – 補濕、保護肌膚







用後感:
一打開,D粉係白色既~跟平時都肉色碎粉有別~
我很擔心擦上去會很白,份量用很少很少~
接著輕輕掃上臉~

驚喜的是D白粉好像會隱形似的.

Yoyo在收工於妝後或補妝時使用,讓肌膚全日補持清爽啞緻。

值得一讚的是能更有效控油、修飾毛孔,締造更佳的啞緻效果。


10月29日  6:00PM:



正日生日啦~男朋友帶我去食好好味的放題~
大賣點~
整個上~







我們的食量真的不大,有2個小時任食.
但是我們只吃了一個小時就飽到抱住肚子要埋單走人~
張生說;你生日你話事.你想去邊.
我當然想去宜家啦.

見到就忍不住自己玩起來~
拿手機拍下時~


張生悄悄買了一套給我..還答應會跟我玩.
超開心呢~




吃完逛完就,要回家啦~


10月30日


是日回家跟家人慶祝生日~又是做定定就有得食啦..超幸福~







很特別的.我跟弟弟生日相隔3天~我們每年都是一起過的,一起交換禮物~






食完野就唱生日歌.切蛋糕,我最愛最愛呢個環節啦. (仲細咩)





11月01日

11月啦~生日飯仲未停呀~男朋友媽媽抽時間煮了餐愛心大餐我們食~
因為當日身體唔適~竟掛住食,唔記得影相~


食完野就唱生日歌.切蛋糕,我最愛最愛最愛呢個環節啦. (仲細咩)

男朋友家姐送我的禮物~我真的喜歡到不得了~



披上去很美~


3個女人一個虛~

多謝大家對我祝福及為我準備的一齊~



11月02日 

舊同事好姐妹~最明我最懂我心的美女-Apple~


本來-Apple在銅鑼灣為我book了間很有氣氛的西餐廳食生蠔,鵝肝~
不過她太了解我啦,收工後就不太想去太遠的地方~
既然要她一個由金鐘過來觀塘陪我~
這樣好的好姐妹~往哪找~










非常細心貼體的apple~一早已為我準備好了~
我第一次食心太軟~好味~









吃飽飽,再行一圈APM~就再吃乳酪雪糕談談心~



生日真的很快樂~依家好仲好懷念10月呀~

最後非常非常感謝睇晒我成篇文既你.你.你.~

非常感謝  **  x Mable 提供試用.


沒有留言:

張貼留言