2011年11月21日 星期一

【魔法衣櫃】我不是流行達人 ٩(●̮̮̃•̃)۶親身闖入旺中秒殺日系雜誌Style♥♫♪...

♥♫♪♥٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶♥ ٩(●̮̮̃•̃)۶٩(-̮̮̃-̃)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ٩(-̮̮̃-̃)~

話是話.呢排真係懶左.

日日上淘寶,煲劇~好爽呀~

講開淘寶,今個星期真係完全中毒了...日日都淘~

淘寶已經落單了...要等貨到先得睇,,好緊張呀我~哈哈

不過心急的我已及不及待往旺角走一轉.

早於2個星期前,見冬天就來臨了..又開始自言自語自己無衫著啦..(明明個衣櫃快爆了)

好!好心急就跟大家分享下~

話說今次Yoyo的花費都只是用了$850個大元..

每件平均都不過100大元..真係好抵~

最最最開心的是當日發生左件令我超感動的事,心情猶如從天堂直墜地獄,然後又徒地獄瓢上天堂~

想知道的SIS記得要睇晒我篇文呀~

今日由Yoyo示範,腿粗了些.建議飯前睇呀 (不喜可按上一頁離開)


日本簡潔西裝.


點解話佢日式的呢~原來膊頭明顯起角的就是日式的.韓式的就膊頭位比較平坦些.


$269..其實我有點猶豫~不過見手是豹紋耶~今年興麻~

穿上去好顯瘦,將我的豪華團都包起了.LIKE




呢個質料一般~需要熨下..效果會美好多.
不過$45的價錢,都值既.

黑色呢件買得超值.在APM見到要$259..
一模一樣的.旺中買的只需$55
不論是質料及款式都非常對得起$55~買呀~夠狠地買多條啦..哈哈


復古優雅氣質小翻領子機織點短開衫 $99.9

以下是一些配搭圖~
上圖:衫 + 褲 = 只需$155
上圖:衫 + 褲 = 只需$190
穿起後即時年輕5歲....哈哈

嫌上面的太年輕了,可以配條裙~
藍色撞紅色~我喜歡~
而且好斯文喔.很適合上班的OL穿~

配上復古袋~$99

另外配褲,裙都無問題的.

今年針織衫超火~


我都入了2件回家~
摸上好柔軟~舒適極了.
質料真的好到100分~而且洗了幾次都不變樣~好抵著呢...


件衣我打錯了價錢~應該是$160的.










最後就是呢個咩場合都SHOW得既~哈哈





請返件最最最開心的是當日發生左件令我超感動的事,心情猶如從天堂直墜地獄,然後又徒地獄瓢上天堂~
買完野要回家了,去到MTR先發現不見張八達通了~

當時真的好沮喪呀,一直唔換張八達通既原因就是呢張相...它對我有好深的意義的,(非常重要)




另外朋友說:剛剛因為買果2件衫,店員給我打了個85折..便宜了$68..

我們都好開心~點知依家唔見左8達通,仲蝕埋time...

聽完果下個心真係嗚嗚嗚~

不過又唔想麻煩身邊既朋友仔..打算不回去找了~(因為擔心人家都要跟著我去就很不好意思啦.)

然後跟朋友搭車去到金鐘(朋友住港島).

跟朋友說我送你到這裡吧,我回旺中找了.

朋友當時到站了.唯有叫我有咩事可以打俾佢.(後來知道朋友打算叫佢老公開車送我去旺中,)

好彩咋,我真係會唔好意思嫁.

跟住我一支剪飛去旺中,雖知道在旺中找回我張八達通的機會好微 好微 好微.

不過很想盡力找一下吧~就這樣放棄了,我不甘心呀.

去到旺中.由於我在5間店舖買過東西~

所以由1/F開始搜尋~

很過份的,第一間的SALE既然第一句就是"你都無係我呢度買過野."(嬲呀)

嘩~只係半粒鐘,你年紀細細就有老人痴呆..真係慘.

接著第2.3.4,間都說沒有...

我已經覺得好累好累了~

最後一間了.我跑了3層都搵唔到果間店舖~

剛好朋友因擔心我給我打電話了.我問她果間店舖的位置.

聰日的她好快就教識我去到了.

原來是2樓SA11~Dreamland

呢間店不算好大,但將衣服都排得整整齊齊~企企理理~





感覺好舒適~

一見到就即時問個老闆娘~(人家是很年輕的少女啦)

有沒有執到張八達通呀?(最後一間了,好緊張呀)

佢拉開抽屜取出我果張"珍貴"的八達通果下..我真係開心地想擁抱佢..

真的超興奮,超開心...失而復得的感覺好正好正~


很值得讚揚的是,這種路不拾為的行為真的好值得我們學習.

而且她更好好人地放好張張八達通等我回來...

好感動呀,感覺她就是天使...

很有良心的商人~我喜歡~

不是買廣告~這家的衣服多數都是日單的,我今次是第次來光顧了.

衣服的價錢不貴,而且款項及質料都很好,

價錢都不過$100/件~買2件還可以便宜$10個大元~

人家幫了我,知思圖報的我當然都要報恩啦.

不過最主要都是我得很值得介紹的,
上面的個毛毛的~洗了3件都食依然好柔軟,幼細的毛毛都不會因洗了幾次而掉了好多.

條短褲很值,一層層的,單是手工都值$95呢個價啦..
配對BOOT真的很搭.



題外話~

要出清一些買了但又不合尺寸的鞋子了.
36號~都不知自己是少了條筋還是怎麼了.自己平時穿開34.5/36號的.
明顯這對難穿起就鬆啦.
穿過1次~90%NEW~

原價$199~現以$70出清  (已賣)

衫呀~手工很好..質料都很棒~
珠片是人手訂上去的喔~
原價$399~現以$150出清



這鞋呀~
我犯了同一錯誤,要打PATPAT啦~
36號~都不知自己是少了條筋還是怎麼了.自己平時穿開34.5/36號的.
明顯這對難穿起就鬆啦.
穿過1次~90%NEW~

原價$120~現以$80出清




穿搭說完了.

不如跟大家分享一下護膚的.

很開心可以已成為「Ling Lee美容護膚達人.

All-Ways,無添加天然專門店


All-Ways,無添加,是全港唯一Ling Lee無添加天然產品的專門店!



Ling Lee International Limited於2007年成立,致力促進天然產品,加強健康和皮膚護理。最受歡

迎產品包括椿花油、天然珍珠粉、天然薑粉、蒜頭純米醋等,為一眾崇尚天然 護膚女士的恩物

產品主要零售點如在City Super 、Towngas、All-Ways、商務印書館、天地圖書等等












今次試用L-Cream 試用裝~5小包~
小禮物袋更附有張折扣優惠卡~

這麼有信心,我用完呢5小包會回購.

好吧,就讓我試試先.

Ling Lee 無添加椿花 L-Cream (Tsubaki Oil L-Cream) 容量:50ml               HK$280.00

貨裝的樣子.


天然抗氧化面霜,為你修護每一寸肌膚。
成份中加入了『植物蘋果幹細胞』,使肌膚抵抗力增強,回復緊緻及彈性、且膚色均勻並改善敏感皮膚。


這個小樽是從卓記帶回家的..$5個,,,

用定來裝起這5小包L-Cream 就最適合了.

冬天手乾得要命~乾紋紛紛現身~
L-Cream成份包括
椿花油,葡萄籽萃取,PHYtoCEllTecTM,白茅根萃取,甜杏油,海藻萃取
蠻滋潤的~推開後...乾紋好像飲飽水似的,都消失了好多..

正常用法:
早晚潔面後,每邊面頰抺上約一粒白豆大小份量之面霜,然後輕按全面至吸收。

混合性偏油的Yoyo不敢用太多,每次都一粒米的份量.
這樣不會過於滋潤,所以沒有出豆豆~
Yoyo用了一個星期~覺得天氣再凍的話,份量都可以多少少~
味道不是很香的那種..其實好淡的啦.
每次擦完我都覺如蓋上了保護蓋.
將水份緊緊鎖住了.
長期用下去,皮膚緊緻及有彈性了.


All-Ways

地址 : 旺角彌敦道582-592號信和中心地面25號舖   電話 : 2770 6698
營業時間 : 星期一至星期日,早上11時至下午8時30分


另外大家都可以去看看.
電子郵件    :allwaysltd@gmail.com
聯絡電話    :27706698
網址            :http://www.linglee.com.hk






沒有留言:

張貼留言