2011年11月30日 星期三

OL至愛~一起懷念一下細細個成日食的零食~




剛剛見winwin於興隆facebook遊戲贏到一大箱的禮物!!

羨慕死我啦~令我想起小時候有得買零食就是最開心的日子.

現任職OL的我~天天坐在辦公室內,如坐牢般要渡過漫長的8小時.

最佳的動作當然是食零食啦.

食零食可加思考能力,我好怪,食野後個腦會想更多野.
食零食可以提神.正啦.
食零食可以減肥,無錯啦!!!當你食得多零食,就會自動減食晚餐及肉類~磅數自然都輕D啦.


又係介紹零食 gei 時候啦!!
好早前o sogo 買左一包 脆脆 chocolate
有兩個味!!! 好似係 $3x/


實物真係同包裝顯示的一樣喔!! 一口一舊, ha~好快就會食完一包!!!





正面的包裝,

超脆的底層,
上面再加上一片紫菜,
好香的紫菜味,
如果鍾意食紫菜的一定讚好
雖然眼看好似會好熱氣咁,
但係食落一 d 都唔會覺得油膩.









最後,就系支持返的本地零食先
呵呵~~ 就系屋企樓下的士多就有得買了 . 其實之前百佳同惠康都有的 ,不過唔知點..無左 !!!



好久都無見過唔知幾時百佳同惠康都沒有賣了/.
細細陣成日吃.. 不過而家要成$3.8 一包….超貴lor





呵呵~~~ 睇下我同事的表演系話可以一次放絛入個口,不過唔多信


最近見到老牌子時興隆出左新廣告睇完仲可以玩遊戲請你勁食時興隆o既零食一於分享俾大家!!!!
時興隆新網上廣告Link : http://www.youtube.com/watch?v=kTxQKC0HWdY
時興隆Fanpage : https://www.facebook.com/shlhk 



歡迎參觀:


http://yoyoyuen.blogspot.com/

http://blog.she.com/yoyo

http://blog.qooza.hk/YoyoChanyuen

http://yoyo1029.theztyle.com/

http://hk.myblog.yahoo.com/chanyuenshan05

http://www.beautylink.com.hk/Blogger/yoyo1029

http://www.fnb.hk/blog/18729

http://yoyo1029.**/

http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?126412


http://yoyochan1029.mysinablog.com/






沒有留言:

張貼留言