2011年5月15日 星期日

☆.。₀:*゚美女化妝師kiko繪畫出屬於女人最幸福的那一幕☆.。₀:*゚由心發出微笑的那一刻最美...






呢個真係超開心超期待的邀約,每當想起第一次可以穿著婚紗,由心發出微笑的那一刻最美了^^


好心急要先謝謝Kiko~美女+細心+認真...當日我真係深深感受到了...
多謝你呀,讓我幸福了一整天呢~
因為行錯路了,到達時已遲了7分鐘~sorry~第一次就遲到了...
kiko好好人呀..已經站在門口等我了...

上去後準備 下..kiko就幫我開始化妝了.
用的化妝品全都是牌子的,有保證的.
記得之前我見過我朋友結婚,她的化妝師用給她用的都是從大陸買的假眼睫毛,還有更多
其他的.
當時朋友就一直叫嚷,我的眼皮好痛,原本那眼睫毛的梗太粗了.刺痛了她眼頭位置~
不過我一直都以為沒什麼問題啦.因為D貨係大陸拎,成本都可以降低麻...


但經過今日,我見識到一個真正有心的化妝師不單用心為客人化個靚妝.


最重要的是化妝的材料,用品..都會很谨慎地去採購.


客人使用後都相當之放心.kiko這份細心真的好讚!


當日kiko於化妝前先用卸妝液幫我卸妝~其實當日我無化妝的,不過kiko都很細心不計麻
煩幫我卸妝.超讚!



差不多化好了..過程一D都唔悶.kiko仲很體貼拎左本雜誌給我看.
過程有說有笑的..很快完成啦..
超超超讚的是kiko幫我化左個脫俗的新娘妝
(yoyo就係太俗啦.第一次見到自己有清新既一面,太感動啦.)




大家有沒有發現kiko幫我上的眼影是綠色耶.
我諗唔係今次kiko幫我簡左呢隻色..我呢世都唔知綠色原來都好岩我呀
.眼光獨到.敢嘗試,再讚呀!



我真的真的好喜歡呢隻綠色既眼妝呀~成個妝好清新脫俗..





第一次自拍得咁有自信..哈哈~影出來好靚咁..(咁唔知醜讚自己~唔好打我呀)


化完妝,入房影相啦...kiko超厲害.
化妝師==Kiko
髮型造型師==Kiko
攝影師==Kiko

今日Kiko真係3師上身~超佩服..多材多藝呢...


以下請細心欣賞kiko既作品:




























Kiko超體貼呀~
她拍了幾張即影即有的,還送了給我..好驚喜呀~喜歡到不得了呢~謝謝Kiko
kiko好有耐性教我擺post,教我笑...係我太薑硬啦..不夠放鬆呢~希望Kiko可以多多體諒!

kiko知道我會去行一陣街..就幫我轉另一個行街LOOK~好滿意呀~



跟美女kiko合照~幸好我剛剛是化了個這麼美的妝..要然我絕不貼出來~
(kiko你就讓我虛榮多一會吧!!哈哈)


yoyo前額蔭太長啦..要梳各另一邊..不長不短,麻煩Kiko啦..
(不過還是有點遺憾,因為我很喜歡齊蔭的感覺~哈哈)

最後再一次多謝Kiko給了我一次咁難得既機會..
第一次化新娘妝.
第一次著婚紗.
第一次與Kiko相見.
第一次嘗試用綠色眼.
第一次覺得自己可以這麼美..都是Kik的功勞...謝謝Kiko~如果有下次..我一定剪好那該死的前蔭..哈哈
睇完Kiko的非凡手藝後~是不是覺得好讚呢?yoyo幫大家問Kiko拎左D資料啦.
如果找她可以Email向她查詢~她是超好友善的...

4月-5月將會推出PRE WEDDING化妝造型服務優惠之服務,
及姐妹化妝6人以上有9折優惠~~
優惠適用於5月31日前預約好之客人~~~想了解更多的可以留言查詢/E-MAIL查詢~~



如果你覺得好請回覆,或者再幫yoyo推推好嗎?
 

沒有留言:

張貼留言