2011年5月5日 星期四

真心分享OTO纖形5mins:懶人家中運動纖體方案~榨乾你身體裡的懶,恢復纖體好身材。

之前成日係電視見到胡定欣個廣告~5分鐘~5分鐘你會做D咩?
呢句野重要嫁,發呆可以用5分鐘,發白日夢5分鐘,食零食5分鐘....
有無想過5分鐘可以去BYEBYE肉,腹部,減HIP,.心思思一直都好想買部來玩下~~
某日下班的時候見到申請渣打信用卡,2個月內簽滿$4800就可以換一部 OTO纖形5mins~
很幸運的得到apple的支持~她竟然義無反顧幫我簽夠個數額呢..愛死你呀~(這種好朋友往哪裡找)
 
使用呢部機,動作可以修線條,練肌肉耐力為主, 當時BF幫我搬返來..超重呀!!!
然後BF又幫我自行組裝,我一定會 努力運動!唔會辜負你做左一日"苦力"的.

其實部機大部份都已安裝好,只需安裝上一些配件就可以了.

就快完工了~為張生拍拍手掌


完全啦~大工告成~再一次掌聲鼓勵~
由於玩這部機PATPAT好突出.yoyo找來張生為大家示範示範.
大家看得清楚嗎?明白做法嗎?

上圖是比較高,是level 4 係for練肌肉用,做起來太太難啦..我是完全動彈不得~
後來將個位置調較低一格.做level 1,容易做些.
張生5分鐘完成169下..厲害厲害~

OTO 纖形 5 mins  (紅色)可以摺埋,易收藏
原價$1980
用家感受:
第一次的試玩.我真的很不好意思跟大家分享.
哈哈~大家唔好笑yoyo喔.我玩左1分鐘左右,就已經上氣不接下氣.
全身無力,勁攰!打算在地上躺一下.怎知就睡過去了.
睡了3小時,有點醒,但朦朧中感覺全身勁攰!,又再睡了...就這樣好像死了一樣睡了大半天.
第2天,我仍抱住不妥協的決心再繼續.由於昨日運動完兩隻手臂都仍好酸痛~
唯有努力做多耐D熱身,拉拉筋~
告訴你!雖說只做5分鐘~但我可以話是運動了半小時...
為什麼?哈哈~我做10下就休息一會...
真的真的好吃力呀,呢個動作好辛苦,而且汗
不斷流出來,唔係講笑即刻出哂汗, 我要經常停下抹汗..
我感覺自己好像老牛拉破車- 慢吞吞~好攰!
就這樣..5分鐘我都可以做100下~算是有點交待.
這運動真的是非常吃力,想流汗的,不用去焗桑拿啦,OTO纖形5mins都可以讓你出咁多汗.
講真,第2次我有做足熱身及拉拉筋,勉強都叫做完成了5mins.
運動完我都得不像話,但都堅持拉筋..這次不像上次那麼辛苦~
有點我相信,堅持下去一定可以修到線條!!!
至於去BYEBYE肉,腹部,減HIP,我都認為是有效果的.手臂同大腿一定可以瘦咗.
呢部機屬於帶氧運動..等於sit up + 引體上升 ,玩起來 真係幾辛苦架 ,運動量都幾大!
夏天來啦..有部呢D機傍身都係唔錯既.大家可以考慮下.
相信事實!運動是唯一健康減肥的方法.

如果你覺得好請回覆,或者再幫yoyo推推好嗎?








 

沒有留言:

張貼留言