2011年8月28日 星期日

唔知你地細細個又會唔會係咁既?(必睇,勁多圖)

 唔知你地細細個又會唔會係咁既?

細細個Yoyo就好好奇點解個四四方方既電視機會有人係度...
當時熱播的流星花園,令正值青春期的我開始追星~F4~
哈哈~果陣真係有關佢地既YES卡,相都儲餐飽.
連雜誌,報紙有佢地既消息我都剪下..
 
其實除左F4,我咩星都岩嫁.哈哈..
 
想不到,人大了,我對明星都係有種非昅不可的心態.哈哈
 
係街見有星拍戲,係商場見到有星做SHOW,我一定停低..
之前實俾張生拉走... 要忍痛跟果粒"星"
 
講講下大家都就訓著啦...
其實Yoyo因為今次又見星啦..仲要係好靚女~好興奮呀
 
 
好開心呀..可以出席The BodyShop絲滑礦物底妝聚會」..要多謝Lady Qooza 給我呢個機會.
 

當日約左幾位靚女,一齊食LUCHN...
一齊出席~好開心呀..
個埸好多人呀..
現場會有The BodyShop的美妝產品給大家試用.
 
 
而且The BodyShop更安排了化妝師指導我們如何選用岩我地既粉底.*
(好靚女既化妝師呢)
 
Yoyo選了最淺色的.102....
 


大會好細心安排了一些食物...食物好吸引呀,可惜我當日沒什麼胃口,
 
在外面影了一會後.好快就要開始了..
場內都有大大個的The Body Shop呢..
而且記者.工作人員都進來了..好多人,,

跟住好驚喜呀..見到楊崢呀...真係又瘦又高好靚女..果然是名模..
佢負責做司儀.
當日佢就企我地前面呀...全程都是..心花怒放..
 
楊崢講左佢中學時,見到一個平時唔化妝既同學仔,
有日時要準備見工的面試,化左個好"特別既妝"
 
哈哈~就係塊面白晒啦...
 
跟住就介紹另外2位嘉賓出場.
 
估唔到會係,
 
嘩~女神呀!!!同埋星級化妝師Annie .G
 
 因為佢真係太靚啦...
我狂影佢...哈哈



點解叫大家留意支麥呢.
就係心悠佢以為Annie無麥,當Annie.G講野時,佢就移支麥過去俾Annie.G.
但係Annie.G已經有個免提的.哈哈
跟住Annie.G同心悠講,我有麥.點知心悠隔左陣好又移支麥過..
跟住Annie.G話.我都話我有麥囉..哈哈..心悠好笑左出來..我地都笑左出來..
佢笑得好甜呀



哈哈~winwin話佢笑起來2個酒渦好自然好靚..(狂點頭附合中)

跟住有楊叮叮...心悠好溫柔幫佢化妝..(示範姐)
2位都係靚女...點解佢地可以靚得咁過份嫁...



最後大家來一張大合照..SIS來搵下你地係唔係呢張度...



「The BodyShop絲滑礦物底妝聚會」完左後,就可以領取試用產品。
 





沒有留言:

張貼留言