2011年8月1日 星期一

想肌膚得到雙Win嗎?想眼睛去長洲旅行嗎?不要猶豫了,入來睇下啦(多圖喔)

夏天~90%香港人都會開冷氣...

在家家都開冷氣的情況下,Yoyo堅持唔開冷氣機,


唔開冷氣,唔代表人地D熱氣唔會放過你...焗住要關窗.

關窗是想不讓熱氣進來.最後梗係熱啦.結果只有一個,大家齊齊開冷氣


不過整晚開冷氣, 第2日朝早塊面就會好乾.

所以記住要保濕!濕!保濕!

天然及醫學護膚產品一直都是我選護膚品的首要條件..
醫學護膚產品勝在效果明顯及安全.
好開心今次可以試「醫學護膚產品」

今次要為大家介紹
Gly Derm® G-White Aqua Booster Cream
主成份

特色
  • 蒲桃葉萃取精華、GIGAWHITE、玫瑰果籽油、微脂囊維他命C衍生物(MAP)、
  • 桑白皮萃取精華、傳明酸及蘆薈萃取精華。

  • 多重嫩白複合配方,能溫和有效地改善膚質暗沉,明亮及均勻膚色,具有抗老化作用。
  • 獨特三段水凝霜轉化科技,將大量嫩白保濕因子凝結在水分子中,在與肌膚接觸瞬間快速轉態,從霜態轉乳態再成液態水分子,迅速吸收,並長時間維持肌膚水感。
用法每日早、晚使用二次。處按摩;可用導入技術,增加效果。

品牌非常有誠意,除了試用品外,還給了以下的旅行裝給我試用.
非常體貼呀..


不說不知,可能大家對

Gly Derm醫學美容品牌


比較陌生.它可是來自美國的,而且令我好驚喜的是雖貴為醫生品牌,但價錢十分合理呢.
G-White Aqua Booster Cream 50G, 價值398元

上網看看資料時更發現它在台灣有相當人氣。是自己太井底之蛙了.

夏天既天氣除左熱就係焗
,而且紫外線得高.就算在家都建議擦上防曬.
Yoyo好懶,一直希望搵到支可以美白又保濕呢類一站式的面霜.
係呢個時候,Gly Derm® G-White Aqua Booster Cream出現了,完全滿足我既需要呢!



打開蓋,猶如軟雪糕的 Cream,好想一口吃掉呢..
想想還是留給肌膚一口一口吃吧.
開始時Yoyo都控制好個份量,當面霜塗上面.
持續用左幾日,覺得保水蠻不錯,至於美白我仍未看到.



Yoyo是混合性偏油,好怕臉上那種不透氣又黏膩的感覺,所以試前都會小心既放在手上測試一下.
看看Yoyo為大家準備了個小小的測試.
先挖了一口塗在手背上.我只是輕輕推了一下...水珠都冒出來了.


然後只是隔了數10秒.我將手印下珠珠..
事實證明G—WHITE Aqua Booster Crea真係唔油唔立,好清爽...
咁樣夏天就算幾焗都唔怕啦...



將它當日霜.就覺得好像低估了呢...
有一晚,我膽粗粗挖了厚厚的G—WHITE Aqua Booster Crea都敷在臉上,將它當”sleeping MASK”啦
經過一晚後,第2日覺得皮膚變的水水的,最重要時T字位都不冒油…
連續使用7天,真的覺得皮膚很保水很保水,肌膚顯得好飽滿,這真的是意外收穫呀.




溫馨提示:產品隨盒附有小匙作取用產品時用的,非常方便。


售賣點:
皮膚專科、指定醫務所及指定醫學美容中心

查詢: 3605 5811


用緊Gly Derm® G-White Aqua Booster Cream的期間,我還帶埋附送的旅行裝一起去長洲玩耍~


當時天氣不錯,陽光伯伯都有出來"閞照我們"
不過我不怕,因為我有Gly Derm® G-White Aqua Booster Cream.保濕 + 美白麻..




Yoyo都係第一次入長洲玩..
嘩,真係好像一個小漁港,好多船停泊在一邊...


想不到一個小小的村落竟然藏有"BB殺手",有點恐怖~個名令我唔敢入去買野食...
真係人怕生壞命.名最怕改壞!!!真係接受唔到呢...


男友幫我跟一幫俊男美女拍照呢..


今次租住的屋有2房一廳...好大...
夠容納我們10幾個人..
租金卻只需$200..好抵呀..真係要多謝其中一位美女幫忙BOOK場..(聽請是消防員的優惠呢)


放好東西,有的人去找食.有的在打麻雀,有的去船頭接人..
我同男友就出去拍下拖散下步啦...



呢串野..真係好睇唔好食...



呢個世界上真係有唔食魚既猫嫁....










D塗鴉又真係幾靚WO~


行行下睇下型格猫猫餅..唔知好唔好味呢..我無試過...









落黃昏的美景過去了..


天空漸漸朦上漆黑的一幕~
從上望落去,樓下好寧靜~


男士們好努力在生火...值得一提的是,真係好多謝當晚負責生火,弄食物及幫我拎食物既幾位朋友仔..
佢地真係好好人呀..咁幫人,超級感謝.


食完吹下水...
班帥哥又肚餓了..一行人浩浩蕩蕩出發了...去買宵夜而已~










好快又回來了..
這次我們住了一日一夜..雖然時間好勿勿忙忙..
不過都玩得好開心呀...多謝你地呀.



感謝感謝Lady QoozaGly Derm&reg提供今次試用..

E-mail : chanyuenshan05@yahoo.com.hk


如果你覺得好請回覆,或者再幫yoyo推推好嗎?














沒有留言:

張貼留言