2011年8月3日 星期三

☆.。₀:*゚我思‧我所念 生活~♥ 人氣小食♥ 懷舊小食♥ 養生小食♥ Yoyo處女手作仔♥ *゚☆

哈哈...之前都提過好想寫週記的麻...
就給起個名吧,免得人家名不正則言不順.
就叫做"我思‧我所念 生活 "
哈哈..蠻有詩意的(又在自戀中)

這週記-遲了,因為生病,因為要交試用文...
它遲了出世,幸好不是胎死腹中,我這大懶人真係有可能令它胎死腹中都唔定



Yoyo想問下有沒SIS有膽挑戰佢地!!!!!
真係寫個服字俾呢位仁兄...
我想佢食完如果唔係飽死就一定爆瘡死...
哈哈~唔係我毒..
事實真係食左9件都已經飽到行唔郁啦...






好吧...給大家看看M記最新推出的18件麥樂雞餐.
呢個餐有4隻醬..
我最討厭蒜容辣椒醬!!! (有5個難食樣)
芝士醬,好"流",字窮.即係食完好擠.(有3個勉強好食樣)
蜜糖醬最好味,唔知點形容,就係最好味(有5個超好味樣)
芝麻醬則是低於蜜糖醬,另外我覺得芝麻醬好芝麻味,,陣芝麻味好濃郁(有3個超好味樣)

其實點完呢4個醬,我都係最中意傳統的"麥樂雞醬"(綠色包裝果隻)





你地又試左未呀?Yoyo已身先士卒試了2次..
第一次同男朋友食...
第2次跟另外2位女同事食...
2次都食到好飽..
所以如果我要挑戰上面果位仁兄,我一定輸硬!


---------------------------大快活紅豆+雞腿----------------------------
食左好多年..佢隻雞腿愈來愈縮水.
唔通雞都無啖好食嗎


----------------------------------沖繩黑糖補茶 (唐安麒健康推介)--------------------------------
主要成份 : 老薑、沖繩黑糖
主要功效 : * 減輕感冒徵狀、祛濕消痰
* 改善氣血不順所產生手腳冰冷、貧血或經痛
* 促進發汗改善肩頸氣血運行,舒緩頭昏頭痛、肩頸不舒服。 原價:HK$78
使用方法 :
以200ml熱水,沖泡並加以攪拌,即可享用




飲完點講:
嗯..我是來M時沖來飲既..聽講好有效.
喝一口甜中帶點辣,飲完之後全身暖笠笠。
飲完個肚無咁痛,舒服左D...
幾好,我諗我會回購返盒..來M果陣可以飲下..


呢個公仔,我都係逼不得已做的,
 手工粗糙,(唔好打我,知道整得太差了,我已努力慚愧中,)
不過勝在有效麻...
整完第2日真係天空真的放晴了...
前一日還是3號風球呢,而且天文台都說了未來數天都是狂風雷暴...
幸好第2天都天空晴朗~真係好開心...
大家無聊時都可以試試呀

最後最後想要提提大家..上次我介紹過Sexylook清黑頭...

☆.。₀:*゚第一次在 Blog內寫週記,大家會棒場嗎?第一篇先偷窺Yoyo閨房☆.。₀:*゚

朋友睇h我Yahoo個blog度用Sexylook清黑頭個篇文~
她告訴我
用這些由液體變硬的東東要塗密
不要留氣泡哦
否則有氣泡地方的黑頭就拉不出來哦^^
我藉來跟大家分享下...希望有用緊既SIS都留意下啦..


我思‧我所念 生活就暫時完結了,下個星期再見!!!

如果有任何問題歡迎連絡我呀: E-mail : chanyuenshan05@yahoo.com.hk


如果你覺得好請回覆,或者再幫yoyo推推好嗎?

沒有留言:

張貼留言