2012年3月27日 星期二

『 伴娘♥ 妝』Apple 給我的感覺就是時髦又有個性.

『 伴娘♥ 妝』
 好開心自己咁勤力,,哈哈,今次第2次鍊妝.
 
 
 
今次找來我的好姐妹, Apple.佢非常合作呢.
 
自備了姐妹裙,假髮,甚至假眼睫毛等等她都帶來了.
 
   一大早就來做我麻豆...素顏的apple有點混血兒的感覺呢.

今次對Yoyo來說感覺化得幾開心的,有挑戰麻~apple皮膚好乾好乾..

一上粉一定會唔貼的.我都花了些時間去打好個底.

做好保濕.個妝先會貼. (下圖是素顏圖)
下一步就是化好個底妝.上埋粉底.碎粉,,

個妝好薄又有光澤.果下真係好有成功感.因為效果好好,好開心.



又回到底妝前的步驟:輕輕畫條內眼線.係即時"登"一聲.左眼大左.



跟手就開始化眼妝~
 
多謝apple的信任,開始時我跟apple都覺紫色眼妝真的會俾人錯覺"眼腫",
而我更是第一次玩紫色呢!
 
但最後都決定用選用紫色,主要是我今次想化個
『 雪紡肌底妝 』,遮瑕力十足的霧面妝感.雪紡肌底看起來很薄,就像白紙一樣
. 
 
所以比較適合化一些較濃的眼妝,化完Apple 給我的感覺就是時髦又有個性.
 
 非常 ♥ 感謝!!!



有興趣找我化化妝,美美甲的

非常歡迎來找我

E-mail : 

chanyuenshan05@yahoo.com.hk

 
 
♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥



 

沒有留言:

張貼留言