2012年3月8日 星期四

♪ *♥【二月‧幸福】♪ *♥ ∮ *分享我的生活,期望的夢想*∮

話說終於完成了一個我想了好耐的願望~

自從出來工作後,一直想買樣好適合爸爸,媽媽的禮物給她們.

細細個就想長大後要買樓爸爸,媽媽住,至真正長大後我才知真的無能為力呀.

我還記得,我第一份工是做SALE的,當時只是工作了半個月,人工只有$4800.

我就懶闊佬帶媽媽走進名牌店買了$3800的衣服給她.當時我見到她開心滿足的樣子,

就算接下來一個月都要無午餐食,都是值得的,

(剩下的$1000是用來作交通費的,將軍澳至上環,車費好貴呀)



不過隨住出來工作的時間愈久,我愈來愈苦寒啦.

一分一毫都要計過,度過先買...

我唔"恨"人地可以買野唔使格格價就掃晒D貨,仲要我幫佢搬上直升機.(啤佢)

我反而好享受自己用了一分一毫都是應用的.

記賬薄更是我隨身帶的.


雖然我已成為慳妹,不過小時候的願望還是不變的,

好適合爸爸,媽媽的禮物~我決定買按摩椅了.

重點為你的肩頸進行按摩,消除疲勞。

想與家人一起歡度聖誕,感受溫馨完美按摩樂趣, OSIM讓你美夢實現。

不過價錢還真的是蠻嚇人的.


OTO 零重力按摩椅  優惠價$2,2800
  

OSIM 天王椅  價錢:$28,800



幸好,我的姐姐,弟弟,妹妹都主動要求幫忙...

我們分24期...其實每個月負擔不大的.

當日媽媽超興高采烈的,要我陪她去試按摩椅~



然後爸爸收工後都去試了.


我們一致決定要OTO  法拉椅   $2,2800   .

以下幾點值得參考下WO



OTO  法拉椅   $2,2800   ,                                    


優惠期間用恆生信用於可減$7000                     

我個人自己按摩椅麻就是要有氣勢,                       

大點點都不要緊,反正家里的大廳大,


最重要是

- 肩膀部位同埋頸位好正,
摸擬人手揉掐o既效果好出色。
夠準、夠狠、夠仔細

其實最重要是爸爸,媽媽每日都可以鬆一鬆.

Yoyo最近都好勤力呀.又學化妝,又學Gel甲.

呢3款都是自己玩自己的製成品.效果不是太好,但一次比一次滿意.我知足啦.呢D工多藝熟麻.

我都密謀緊搵朋友仔同我一齊玩下Gel甲,你有興趣嗎?





說回二月份,真的是一個幸運月,

公司一年一度的年會,今年移師深圳了.4日3夜!!!詳細不說了啦!

 房間好大好舒服~

 當日都準備了4套衣服去替換!

 年會當晚好開心喔..
 因為我抽中了部 I PDA2~開心到彈起左,認真失禮晒我香港D同事,

哈哈~嚇到我落台後不敢出聲,都不敢表現得好開心.

因為怕又失禮晒~







好啦,就說到這裡啦.88

♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥


沒有留言:

張貼留言