2012年3月29日 星期四

♪ *♥【三月‧感恩】♪ *♥ ∮ *以美食為三月份畫上完美句號

三月份就快結束了.四月份有個復活節假.

想起都興奮呢.

三月份其實都收穫滿滿的,很值得感恩.

特別是化妝方面我花了不少時間去鍊妝.甲甲方面都係.不過整甲方面需要耍下苦功去學習.

但我相信只要肯去學肯去做,一定會成功既,

在四月份跟一位blogger一見如故,一下子就熟絡起來了.

所以相約了一起去食板長壽司.於此要感謝Yandy及她弟弟的招呼.





好好味的壽司喔,好鮮甜呢...
這個我沒食...因為我怕腥,男朋友食了.他說是有點腥的.

底底是豆腐來的,一口就可以放入口中了,,超好味的呢.



好讚....好想再吃多次,,,,,因為我太喜歡吃三文魚,玉子壽司了,
這個太太太好味了..好肥美的帶子..我要分2次才可以吃掉.大滿足.
鮮甜的蝦...好想再吃呀
Yandy介紹的,個湯好濃郁喔...要不是個肚好飽..真的一碗都可以喝光光.

這個魚片...我不太喜歡..其實除了三文魚魚生外..其實我都總覺得會好腥..哈哈
我的至愛~三文魚魚生呢~大滿足

好長好長的曼魚壽司呀...不過好像就不太合我味口..但男朋友說很好味的,

大力推荐,個蛋好滑好滑...而且有原隻小鮑魚呢...


甜品時間~這個薯塊是日本蕃薯來的.甜甜的凍凍的,,,好味


還有其他的甜品...就算個肚已飽到食唔落,但都忍唔到口要吃掉.


唯有散散步....希望可以減少卡路里..



希望四月份會一直好,更加好,


♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥




 

沒有留言:

張貼留言