2011年6月7日 星期二

威尼斯人酒店~超正..完全渡假的感覺~(預告文)

威尼斯人酒店~超正..完全渡假的感覺~

相片未有得睇呀~張生話暫時未來處相..(所以大家要等我呀~因為威尼斯人酒店真係好靚好靚好靚)
但我又心急wo~先上來放幾天我用dc仔影既...好趕時間呢~

因為我依家又要同apple~上sz..去東門呢...我有可能會玩下柔眉呢..
大家有無興趣睇呀?如果有,我再跟大家分享下~
----------------------好啦.我要北上啦----------------------------------
12:30左右~到~~爆多同胞

好大好靚既房~




暈船了~回到酒店精神好了好多




大愛碎花裙~前年買了,,,可惜穿不上~現在終於可以了..





我們一起去睇日落喔^^




極愛紅酒的我~真的好懷念威尼斯人~




如果你覺得好請回覆,或者再幫yoyo推推好嗎?

沒有留言:

張貼留言