2011年6月13日 星期一

清清貨~護膚品大比併~今期有溶黑頭精華,保濕精華,玻尿酸保濕精華液












Synergie Skin Exfoliating SerumSynergie Skin Exfoliating Serum 10ml

Synergie Skin 溶黑頭精華10ml

價錢 :HK$280

含有AHA,BHA和杜鵑酸,能去除多餘角質,保持毛孔疏通,溶化黑頭.

杜鵑酸更可美白和祛暗瘡印


用後感:
呢支野梗直係勁正,識我既人都知我有個士多啤利鼻,好多黑頭,而且個鼻毛孔粗大...呢個問題一直困擾住我,用過好多唔同牌子既深層清潔既產品,例如近期neutrogena既deep clean..以上既產品都只能維持幾日,鼻上既黑頭了又出返晒黎...好彩俾我係一個網站發現左呢支野...勁好好用,用左1個禮拜已經feel到個鼻無晒d黑頭,摸落去好滑..明顯係改善左好多,之後用多1個禮拜,唔單止d黑頭無晒,無錯,係個鼻勁乾淨...最重要既係我果d因長期用黑頭針整到d毛孔超大..依定毛孔細左好多...仲keep住無黑頭出.
真係好開心可以搵到一支咁好既溶黑頭精華..我以後都無呢個煩惱啦..哈哈..

佢既好處其脂溶之特性,除毛孔及表皮角質防止肌膚過度出油,可調理膚質預防青春痘及粉刺產生,
讓你變身水煮蛋般的陶瓷肌膚。
抗痘.除粉刺.去角質.均勻膚色.緊緻毛孔

不過有2個唔好處就係價錢貴左d..所以我建議2個人用好d,其實用2-3個禮拜就可以無晒d黑頭嫁啦..之後隔日擦都好ok...
另一個唔好處就係因為佢係果酸.起初擦會有少少發癢...不過30秒後就無感覺...



Kiehl's特級保濕精華Ultra Facial Micro Serum


● 首創引導式水合鏈和全新保濕微囊分子,能高度提升後續保濕產品功效
● 富含Kiehl’s經典保濕成分冰河醣蛋白,及萃取自橄欖、與肌膚皮脂相似的魚干油莫,和白茅等成分

建議搭配特極保濕系列產品使用,以達最佳保濕效果


用後感:
超耐用..50ML的份量..yoyo真的可以慢慢嘆足足一年..人家保固期:一年,但我用呎, 年...
擦起來覺得很不錯,蠻保濕的,輕輕推一推..即時水水~而且好易吸收喔,
在天氣漸漸的變熱用太滋潤黏膩的保濕品反而會太過滋潤,yoyo是混合性偏油~
這款的質地剛剛好,擦完很保濕.
溫馨提示:
不知道是否因為長期使用(用足一年),
用了差不多10個月後覺得皮膚並沒有像當初一開始用時的那個深層補水效果,
開始覺得沒那麼補水了









Dr. Wu 玻尿酸保濕精華液





■ DR.WU玻尿酸保濕精華液 101ml
獨家保濕科技完美升級,以大、中、小玻尿酸分子全面深入肌底填補乾燥縫隙、組織保水網膜,緊緊抓住1000倍的高量水分,啟動美肌造水、補水、鎖水自體水循環機制,有效增加70%的細胞相對含水量,激發肌膚250倍的長效保濕力。另外,結合海洋膠原蛋白、彈力蛋白、海洋保濕因子與活性酵母精華,修復老化肌膚、緊緻臉部細紋。
用後感:

無色無味
質地透明~比較水~推一推,都好易吸收~
其實保濕及鎖水都做得不錯~而且擦完(我習慣同時進行肌膚體操)按摩完...皮膚有彈性~
本如彈琴般觸碰~輕輕碰碰~感覺好彈水呢~

沒有留言:

張貼留言