2011年6月19日 星期日

有無興趣來威尼斯人酒店嘆返下...(超海量圖)

自從老闆無啦啦話,後日星期六你地去澳門玩啦...
我地呢3日假就有"細捱"啦...
今次公司送出:澳門船票+威尼斯酒店+現金$1000...真係開心屎我啦...

好吧,就來個威尼斯酒店渡假吧.

星期六早上出發,11:00AM船.
因為慢吞吞...以致遲大到啦.放棄搭MTR,轉搭巴士.點知,跑到樓下,巴士剛剛開走..
怎麼辦?!又不能走去搭MTR,因為一定遲硬,唯有等啦..希望架巴士可以快D到..
等左10分鐘..架巴士終於到啦...好開心..即刻上去...
到尖沙咀都已經10:45...真係好趕(因為要提前15分鐘到達嫁.)
真係勁跑過去...去到..個顯示牌已經顯示停止登船了..果下真係個心都沉埋..
但我都唔理啦.跑去個櫃位,問可唔可以俾我地上埋船..
.
.
.
.真係好好彩..佢地俾我地最後上埋...(爆開心呀)
---------------------------------分隔線------------------------------

先去南翼Cheak IN,拿了酒店房卡...


一下車就見到好多同胞,個個都跑來賭錢.真的好多好多


威尼斯酒店的門卡~



我地住23樓...一出.就見到好古典既擺設.好精緻




以為是擺設,拿起聽筒玩玩...點知有人講野WO~原來直接連線去服務台...魚爆...嚇到我拿拿聲收線.

條走廊好長好長..真係行好耐下...



終於找到我地間房啦..
一入去就見到張大床啦...成個設計好古典...
折騰左成朝..見到張床好想訓落去呀...不過肚仔好餓呀...

成間房,分3間隔.就是廳同大床,浴室...
好正呀...間房好大~




先去醫肚,回來再帶大家參觀下好大好金碧輝煌的廁所~

張床好舒服呀..不過我果下真係好肚餓~

------------------------------------------------------------分隔線-----------------------------------------------------
由威尼斯酒店走過去"大利來"都只需15分鐘~
由於太太肚餓囉...叫左個叻喱柔魚食...很一般,以$22的價錢,我覺得不值!!!

來到當然要食"大利來"豬扒包啦...



我覺得依然好好味呀...
醫飽肚仔..就去了附近的公園逛逛....


對了...上次來過..睇唔到日落..今次反正是來渡假的...就來個睇日落吧...
當日有好多人來拍婚紗照...

地址:澳門氹仔海邊馬路
開放時間:每日上午十時至下午六時(下午五時三十分停止入場)。逢星期一休息。
售票處:龍環葡韻茶水亭
票價:澳門幣五元,學生及團體票澳門幣二元;十二歲以下或六十五歲以上免費入場。逢星期日免費。




很喜歡這地方..微風徐徐送來...好舒服呢...
我們都拍了好多合照...


荷花開得好大好靚....忍唔住影返張...

摘荷花???不是不是!!!我好愛護大自然的..絕不會搞破壞的.



成個荷花池好靚呀...




又係呢2條友既合照...
-------------------------------------------分隔線--------------------------------------
影完相,去買野食返酒店~
今個旅程最好吸引力就是威尼斯人酒店~當然要好好享受下在酒店的時光....
而且當日是非常炎熱..而下微微細雨....
正所謂日曬雨淋.....不如打道回府...
經過一家餐廳~可惜食物不是很吸引.....





好喜歡食這店的大菜糕




-----------------------------------------------回酒店啦-----------------------------------------------
快來看看金碧輝煌的廁所~叫廁所好像很不雅...就叫金碧輝煌的洗手間吧...
一打開門,好大呀(大叫中)
好大好靚呀...成間金光光閃閃的

打開大門,加手邊是獨立廁所~讓你隨時隨地都可以使用,絕不佔用他人時間~


廁所關起門就是一塊鏡子..總之整個廁所周圍都是鏡子~哈哈~
大家有沒有留意梳妝台上的鏡子,它有好特別的功能喔.
它可以收你的臉放大100000000倍..哈哈..可憐的毛孔都給無限放大啦超大大大



說起話粉紅色波波...真的給氣死了...
為了想增添浪漫~我就想來個泡泡浴...
去前一天還往city super跑了一趟...而且向店員查詢了多次.
怎知,放下手聽到"咋"的...
然後就蒸發掉了...
泡泡浴粉碎了...


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
算了..出得來玩就不要弄得不開心了...繼續去...食食食...
無錯!當日澳門天氣很焗熱...而且時而下雨..
真的是日曬雨淋...
所以買了食物就回酒店好好嘆返下...(依家諗起都好鬼正)




馨發豆腐花~酸辣湯豆腐花


滔滔介紹魚翅撈面,魚翅球

必達士 木糠蛋糕




大菜糕, 楊枝柑露,忌廉,紅酒






歎靚葡撻




嘆紅酒



7點左右~天已開始入黑...




晚上望出去...見到新濠都開了燈..好靚呀

----------------------------------------第二日早上-------------------------------
一個你係大快活用$20,你會食到既早餐..依家$120..你會食嗎?

難為我仲要扮到若無其事地影相留念...心入面已經係咁嘩嘩聲了.






















大搗亂完畢~辛苦整理房間既工作人員了...



如果你覺得好請回覆,或者再幫yoyo推推好嗎?












龍環葡韻住宅式博物館
 

「龍環」是氹仔的舊稱,「葡韻」是指這裡葡萄牙的建築風格,又指氹仔海邊馬路一帶的景緻。這五幢翠綠的小型別墅,是氹仔重要的文物建築與文化遺存,同時也是澳門極富代表性的景點之一。
這幾幢建築於一九二一年落成,曾是政府高級官員的官邸,亦是一些土生葡人家庭住宅。 後來政府將之收購,並進行徹底修復,其中三幢被改建為博物館,由東到西分別建成是「土生葡人之家」,「海島之家」及「葡萄牙地區之家」,另外兩間分別是「展覽館」和「迎賓館」。

沒有留言:

張貼留言