2011年6月21日 星期二

唔知大家會唔會好似我咁呢?來M前好似有10個胃...

如果我是食極都唔肥既..當然可暢快既食食食啦..
但我唔係麻...辛辛苦苦做運動~
見到好野又成日忍唔到口,特別來M前...見到麥都想食..好變態呀.

壽司更是一食就不可收拾~
超愛食三文魚....呢間壽司真的好新鮮..吃起來特別滋味~



食完壽司,再來個我最愛的芒果~
吃掉它之前先來個小小教學.相信好多人(其實是我啦),
不吃芒果就是怕要脫皮,往往吃完一個芒果,手都變成濕立立既"芒果手"
都幾討厭!
幸好,你們今日遇到我.(其實我都是向別人偷師的.)
回來吧,入正題先...
首先你要準備一個膠袋.當然主角芒果都要啦.要不然你吃什麼

將芒果放進去...用手隔住膠袋脫皮...10秒就OK啦..

再打開個膠袋口,推個芒果出來..
你就可以慢慢享用你的呂宋芒了...
---------------------------------未完嫁喎-----------------------------------------
吃完將芒果核推返袋中,就可以連袋扔掉了...
多方便.而且我D手都沒有沾到一滴芒果汁呢...
-----------------------------------------------我是分隔線----------------------------
請問大家有沒有吃過呢個牌子的維他命C???
買了一樽,打算開始要食啦..可以增加抵抗力麻...



如果你覺得好請回覆,或者再幫yoyo推推好嗎?

沒有留言:

張貼留言