2011年7月20日 星期三

中女配豹紋.野性?高貴?如果是甜美風的你們又喜歡嗎?

大家還記得上次我跟好友上SZ整指甲的嗎?

原來已經過左大半個月了..如想重溫可以按上面的LIN

指甲長了一大半出來,趁這星期日有時間,跟姐姐,apple~再北上.

女人麻...愛靚可以由上面條頭髮至腳甲都要打扮得靚靚...


先show這次的靚甲甲~美嗎?

我蠻滿意的.

這次不延長!  這次不再厚!


(上次的指甲實在長得很驚人,成個人的新陳代謝都集中指甲了.)

豹紋圖案最容易給人野性的感覺,冶艷中帶出高貴的氣質,使人百看不厭。
但好像不太適合我...高貴的氣質我壓根兒都沒有

但我又很喜歡豹紋呢...怎麼辦....

最後在沒有圖的情況下,由她為我設計了這充滿甜美風的彩色豹紋GEL甲...

她說,想要靚就要信她!見她咁有自信我.我是豁出去的.(心情非常激昂)

這甲花了2個小時..(細細聲地說坐到PATPAT都X啦)

不打緊,小小付出等於激勵.(又心情非常激昂)


拆掉舊甲+弄新甲=RMB $75...




給個大頭照大家細看.

白色蝴蝶結是雕上去的.那色彩繽紛的點點就是豹紋了..


第一眼就給愛上了...

唔知又燒唔燒到你地呢....我就喜歡到不得了...(有點像廣告呢,刪除刪除)







而腳甲好像都沒新陳代謝...只長了那麼一點點.不仔細看還真的不知道有長過.

我只付了$10,再磨短些就可以了,
(老闆超好人的,還送我一支磨甲的.
)



E-mail : chanyuenshan05@yahoo.com.hk


如果你覺得好請回覆,或者再幫yoyo推推好嗎?




另外想問問...大家投左票未呀?
Yoyo希望可以得到你們神聖的一票.請支持我..

寫文以來第一次拍片,第一參加比賽(之前因為不喜歡參加要拉票的比賽),但今次我真係真係好想贏SOFINA呢個比賽....大家可唔可以支持我,投我一票

http://www.theztyle.com/sofina
/aube/eyemakeupcontest2.php有份投票的你有機會羸取HK$2,000 SOFINA產品!請大家投我一票.
右手邊最最尾3就是我啦^^




☆.。₀:*゚第一次在 Blog內寫週記,大家會棒場嗎?第一篇先偷窺Yoyo閨房☆.。₀:*゚



沒有留言:

張貼留言