2011年7月11日 星期一

☆.。₀:*゚第一次在 Blog內寫週記,大家會棒場嗎?第一篇先偷窺Yoyo閨房☆.。₀:*゚

多謝入來既SIS,Yoyo再此向大家說聲謝謝
第一篇週記當然是說說上週發生的事.Yoyo選了3件來跟大家分享
Yoyo早在半年前已經搬出來住了...
以前一個人住開一間大房,(幾大呢應該約百零尺掛,我唔係好識計幾多!!
再詳細解釋下,即是放到一張雙床,電腦臺+座椅,連牆大衣櫃,梳妝台+椅,2座位的梳化,電視機,
中間仲有位,需要時可以拉開OTO部5MIN機做運動!)

哈哈~這都是以前的了,現在這房間由妹妹獨享了..(她要多謝我呢個姐姐了)

搬了出來之後,住的房間只有50多尺吧...
放得張單人雙層床,電腦臺(椅都要用摺的了,不用的時候要摺起,才可以行過去..)
最不慣的是由細到大都訓慣雙人床的我非常不習慣睡單人床.
不過既然是自己的選擇,就要接受改變~
搬出來了半年了,好多我都習慣了,(包括地方細,掛念家人)

唯一我非常不慣的,就是沒有一個獨立的衣櫃.
終於在男朋友的同意下,很辛苦清走了好多東西.(真心謝謝搬走東西的人,可以給我放下衣櫃的華華,辛苦你啦.)
用了一個月去尋找心水衣櫃(其實是書櫃啦,不過地方細,反而書櫃更適合呢.)



書櫃的6格,我將衣服都分類,連身裙一格,短裙一格!背心一格!T恤一格!外套一格!BRABRA一格!
這樣要配搭穿衣服的時候就會好方便了...

底下更有2個高點的櫃,我用來放書(我真的有放點書進去的.)





另外空白了的牆,我將上次在淘寶買回來的貼紙都用了,效果一般,等我再找更美的就換了它.(才$3,好抵呢)
而且很讚的,這貼紙不要時撕出來是絕不會留痕的!



這地方要再收拾下,蠻亂的.
夾照片的都是上次在淘寶買回來的,好像是$2.5..哈哈...





這是效相機的防潮霜..找不到地方放呢...
我再想買張空心的小梳化椅(沒椅背的那種)...耍將防潮霜放進去..
張空心的小梳化椅有需要時更可以拉出來當小桌子..我喜歡買魚生壽司,再來杯紅酒...享受下.
雖沒海景沒很大的地方,但是只要知足..擁有的都是最好的.



假期我會看看電影~




呢半年,雖然物質上我不是很好,但我卻很快樂~
知足常樂~我常常覺得自己已經擁有好多好多啦...
接下來就看看Yoyo星期三去了哪裡~



笑彈爆發!Nuffnang請你睇棟篤笑!










活動詳情:
日期:二零一一年七月六日
時間:七時正(七至八時的Cocktail時段設有輕量主食)
地點:香港中環伊利近街34號地庫




呢位就係不要出鏡的靚女COCO啦...
果晚無左COCO,我一定不能準時出席了..
那個地方我從沒去過,而且好像好偏僻..哈哈..
對我呢D村姑來講真係好似出省城既感覺...不過如果你平時會去飲下野既SIS,一定知道係邊...


去到拍照留念...
當晚認識了COCO!傻豬媽!豬B媽!(唔知岩唔岩呢唔好打我呀..我記性唔好呀)

大會為我們準備了小食...





棟篤笑,飛笑餐飽?
我知道當然演出的人都很努力了,可能我笑點低吧..而且比較比黃色笑話,我聽了要想想先明.
人地都笑完囉...
我沒有笑餐飽~SORRY~
不過當晚氣氛好好呀...個個都盡興而歸









最近~Yoyo~皮膚不再好了...






呢個星期,因為荔枝既來臨,我忍唔坐吃了10幾粒...(太震影,唔清)
D瘡就來料啦....擔心死我啦....


E-mail : chanyuenshan05@yahoo.com.hk

如果你覺得好請回覆,或者再幫yoyo推推好嗎?


另外想問問...大家投左票未呀?
Yoyo希望可以得到你們神聖的一票.請支持我..

寫文以來第一次拍片,第一參加比賽(之前因為不喜歡參加要拉票的比賽),但今次我真係真係好想贏SOFINA呢個比賽....大家可唔可以支持我,投我一票

http://www.theztyle.com/sofina
/aube/eyemakeupcontest2.php有份投票的你有機會羸取HK$2,000 SOFINA產品!請大家投我一票.
右手邊最最尾3就是我啦^^





初嚐靚亮白皙面膜~體驗頂級美容沙龍 你就可以平價輕鬆擁有

沒有留言:

張貼留言