2011年7月14日 星期四

媽媽說:阿女,呢支用完你係咪會再買俾我用呀,你知啦,要KEEP住用,先可以KEEP住靚嫁麻..



小時候總愛偷偷擦
媽媽紅唇膏,偷偷穿媽媽的高跟鞋...

女孩麻..天生就是貪靚的!

而且多數女孩都總愛粘著媽媽.相比爸爸,跟媽媽的感情特別深厚呢.

不單止是因為在媽媽的肚子生活了10個月,所以特別親切
!


最重要!因為我們都是女人,都是想靚靚的呀.




早前PR送我一支活顏天然緊緻青春精華 ,聽個名都知是女人的恩物.


拿到後,當晚開始Yoyo跟媽媽一起試用...



SUKIN 2011年強效緊緻精華




十倍高效成份  開啓白滑美肌之鑰匙,好吸引呀..更白更滑是永遠追求的.

玻璃瓶底下都印有幾多容量.


更有溫馨提示,好讓大家更清楚明白地使用.


打開蓋子就可以好輕鬆擠出適當的份量.

Yoyo是混合性皮膚.又因為是夏天.所以用的份量比較少.(份量約2粒米)
看上去比較滋潤,其實質感輕盈
含多種有機活性成份,溫和緊緻及調節肌膚,令肌膚變得柔軟。
搽於面部作適量按摩直至透入~效果顯注!






Sukin天然有機護膚產品被列為碳中和的品牌,所有包裝物料均可循環再造及不會對環境造成任何影響。
Sukin天然有機護膚產品由澳洲製造及生產

      1.    摩洛哥堅果油 (Argan Oil )
摩洛哥堅果油被証實能增生細胞內的膠原蛋白及彈力蛋白,令肌膚更緊緻年輕。當中亦含必需性脂肪酸、亞麻油酸、維他命E及多種活性抗氧化成份,針對缺水,疤痕、受損細胞、毛孔等問題,有效防止肌膚的水份流失同時修補受損肌膚組織。
 
2.       杞子萃取物 (Goji Fruit Extract )
杞子被証實能減少自由基的傷害、改善血液循環及延緩身體衰老。當中蘊含強效的抗氧化因子,包括富維他命AC及高量類胡蘿蔔素胡蘿蔔素、維他命E18胺基酸及21種礦物成份等多種抗氧化及抗自由基成份,抗氧化、美白同時加強肌膚的鎖水能力。

3.       亞馬遜莓萃取物 (Acai Fruit Extract)
豐富植物機能性營養素的抗氧化成份及必需性脂肪酸,強效鞏固膠原蛋白及加快細胞更新;與葡萄相比,亞馬遜莓提供高10倍的抗氧化功效;比藍莓更高達雙倍功效。當中豐富的類黃酮素,可舒緩敏感發炎的肌膚,同時改善疲勞、乾燥及成熟肌膚。


Yoyo跟Yo媽用後感:


當中4種主要成份,其抗氧化果效比一般市面的更高數倍,,呢點我覺得真係有效果!

抗氧化等於抗老化.肌膚上使用穩定的抗氧化產品,也有相類似的防護作用。

Yoyo還有D青春,現在開始使用,更可以預防呢.正所謂預防勝於治療麻...

Yo媽試用完:

有效減退及預防衰老現象,同時為肌膚鎖緊水份,保護肌膚免受外在環境傷害。
       我覺得媽媽用了真的好有效喔!有圖有真相,快D看!



媽媽用了額頭的額紋竟然都平滑了.
媽媽都說好用呀.阿女,用完你係咪會再買俾我用呀,你知啦,要KEEP住用,先可以KEEP住靚嫁麻..
我媽媽有時真的很會騙我錢呢不過既然有效果,我當然很開心俾錢買多支給媽媽用啦.
因為你女兒我小時間都偷了你好多東西用呢..不止是紅唇膏,高跟鞋...
是時間要回饋返給媽媽了...

咁多位SIS...我地自己扮靚之餘!同時都可以跟媽媽分享的呀...可能會更加有得益呢...

☆.。₀:*゚第一次在 Blog內寫週記,大家會棒場嗎?第一篇先偷窺Yoyo閨房☆.。₀:*゚



E-mail : chanyuenshan05@yahoo.com.hk

如果你覺得好請回覆,或者再幫yoyo推推好嗎?


另外想問問...大家投左票未呀?
Yoyo希望可以得到你們神聖的一票.請支持我..

寫文以來第一次拍片,第一參加比賽(之前因為不喜歡參加要拉票的比賽),但今次我真係真係好想贏SOFINA呢個比賽....大家可唔可以支持我,投我一票

http://www.theztyle.com/sofina
/aube/eyemakeupcontest2.php有份投票的你有機會羸取HK$2,000 SOFINA產品!請大家投我一票.
右手邊最最尾3就是我啦^^








SUKIN活顏天然緊緻青春精華

沒有留言:

張貼留言