2012年6月30日 星期六

必備!!3D完美睫毛組合 達成我想要的太陽花效果


 睫毛短的,幼的,疏小的,通通都不用擔心啦.

因為我今日要分享的,就是公開如果打造 3D完美睫毛.




A3909 WOW! 3D完美睫毛組合

2支/盒 $98




 大家可以先睇下片.

嶄新驚艷設計組合將睫毛拉長200%,同時營造不同的捲曲度,

輕易塑造出「娃娃眼」效果,比假眼睫毛效果更自然、更吸引,令人不禁讚嘆。

而且,睫毛長短由 你決定,塗一次效果自然,重覆塗幾次更可營造出驚嘆效果,

方便配合不同場合的妝容。另配有24小時防水配方,讓你擁有能維持一整天的亮麗妝容。



必備!!3D完美睫毛組合 達成我想要的太陽花效果





有2支既??!!

早於幾年前我就一直用開一套2支的睫毛組合.

唔知大家認唔認識"火烈鳥"這個牌子呢?

無錯,我就是用了它之後就超愛.

可惜的是,我之用完第一套後,我再買不回正版 "火烈鳥"了,

當中都中左好多次AA "火烈鳥"..

灰爆呢,我都下決心不買 "火烈鳥"啦,因為沒保障,而且擦上眼的,真的不可以再任性了,
 
之後我就無再用這樣組合的睫毛液了,



直到遇上香港本地品牌~

彩豐行

100% 本地製造

 


睫毛液: 


特別刷頭設計,易於控制,輕易把每根眼睫毛掃得分明而不打結,

營造濃密纖長的效果。


                                                        纖毛棒: 

豐富纖細的纖維,細緻如絲,能即時大幅增強睫毛的濃密度,使睫毛亮麗濃密,綻放美艷感

先用睫毛夾,令睫毛有返個孤度^^

等於做了個柔軟的體操呢.


先輕輕塗上一層睫毛液作打底,我會Z型擦3下.然後就像梳毛髮似的密密梳多幾次,


再以纖毛棒加強濃密纖長效果,


最後多塗上一層睫毛液,把睫毛完全刷染;如想加強效果,可重覆以上動作。



效果明顯見到..

平時幫客人化妝前.有些美女真的是上,下睫毛比較疏而短.

我會選擇用上WOW! 3D完美睫毛組合

因為快呀,化妝師要化得好,時間都好重要的.

 


好..擦好美美的睫毛~

出發囉



E-mail : 
chanyuenshan05@yahoo.com.hk



另外可唔可以請大家支持我的化妝專頁好嗎?

希望你們可以幫我click入去like一下我既化妝fanspage^^

https://www.facebook.com/YoyoMakeUp
 

非常感激感激♥♥♥




 另外Yoyo都開始了~

服務包括:專業新娘化妝,姊妹/媽咪/奶奶化妝,宴會化妝,/謝師宴,

Pre-wedding化妝,髮型設計







歡迎致電,或者whatsapp 查詢/預約 : 9842-9745






Yoyo Chan:yoyochanmakeup@yahoo.com.hk



請大家多多支持Yoyo﹗

非常 ♥ 感謝!!!

♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥




沒有留言:

張貼留言