2012年6月4日 星期一

愈用愈美麗的睫毛液,唔使再 "痴"假眼睫毛都有大眼呢???!!!


 睫毛液我從來都唔用嫁WOW

請真嫁!!!身邊朋友都知我返工出街,都用假眼睫毛 .


一來我之前用開的睫毛液好難卸,重要難卸得來,佢又會整到你熊貓眼呢!!!

而我堅持要"痴",主要原因就是擦 睫毛液根本達唔到的用假眼睫毛果個效果!!!!!!




見到L'Oreal Paris即將推出嘅塑型立體4D睫毛液...塑型立體4D睫毛液WO~

咁係咪等於唔使再 "痴"假眼睫毛都有大眼呢???!!!


水藍綠色加上三角層次的多角形,型爆

外型真係晒型,希望效果都有好爆啦.



看看圖中的示範,



已令我急不及待要一試 立體4D睫毛液的威力.




先SHOW下一陣會用的工具.


開始之前例牌看看使用前.

 此小女子的眼睫毛短得來又硬.

最可惡是明顯的向前衝.



第一步,,,做埋等於無做的,夾眼睫毛...

結果都是向前衝.

不過都叫做叫它輕微升少少,.(無奈中)

出盡奶力地夾呀呀呀...效果真係好一般,


唔怕...睇下L'Oreal Paris新推出嘅塑型立體4D睫毛液...

我好喜歡它的掃頭... 前端比較細再慢慢變粗,前端細的地方是為了讓刷下睫毛比較好刷,



一根一根慢慢細心地刷

這隻刷下睫毛也很好用耶,

有纖長加上濃密的效果喔!!!


出我的必殺技.用電熱棒掄幾下就OK啦



4D是指

1D濃密

2D纖長

3D自然彈力

4D捲翹

的確不暈染,防水呢,

但防油呢就真的差少少了.(可能我是超油眼人吧=.=)


整天下來一樣的纖長捲翹


分別是不是好大呢~
嘻嘻..我都嘩左聲..

睇來想要大眼,假眼睫毛不再是我唯一的選擇了,


有興趣都可以買支來玩下




以下是L'Oreal Paris的分店...



L’Oreal Paris的支持!

  
如果有任何問題及試用歡迎連絡我呀:

E-mail : chanyuenshan05@yahoo.com.hk


 另外Yoyo都開始了~

服務包括:專業新娘化妝,姊妹/媽咪/奶奶化妝,宴會化妝,/謝師宴,

Pre-wedding化妝,髮型設計






Yoyo Chan:yoyochanmakeup@yahoo.com.hk

歡迎致電查詢/預約 : 9842-9745

♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥ 

沒有留言:

張貼留言