2012年6月30日 星期六

(內有影片示範)٩(-̮̮̃-̃)۶ 韓妝的吸晴之處就是打造零瑕肌 透明裸妝



平時化妝你習慣用手?!用化妝棉?!還是掃?!或者其他等等

之從做左化妝師之後~

我喜歡用掃,化妝掃塗濕粉效果較比細緻,遮瑕度高!!!


不過未必個個人都有買濕粉掃回來用的,


最近我又四周圍找一些先進好用的化妝工具.


最緊要不用手麻...我都蠻抗拒用手幫客人化妝的,






用手化妝? NO WAY!


在街上看到的大部份人都身懷一部智能手機.


身處智能時代,日常生活習慣已不需要靠人手操控,


但可曾想過,化妝都可以不經人手?


韓國盛產BB Cream, 出現了令人羨慕的高質素透明裸妝.


Yoyo今日分享韓國當下最火熱的化妝工具 - 智能振動BB美妝組合,











Smart BB Auto Make-up Set 智能振動BB美妝組合 $392/組   


Yoyo用的是保濕粉嫩 - 茉莉保濕BB修飾霜 






用後我覺得:


高頻振動讓粉撲更仔細地興肌膚貼合,


把BB Cream完美順滑地在面上均勻推開,令妝容持久貼服.


振動模式BB Cream有效遮掉毛孔.


另外外形小巧,方便使用及可以隨身攜帶外出.







如果你覺得用機會唔會好麻煩嫁?

咁我可以肯定答你,一定唔會!!!

因為佢得一個" 製 "咋!!!!開同關都是同一個位置,同一粒"製"!!!


非常方便使用^^





Tilting Puff 彈性粉撲  彈性粉撲

智能美妝機所配合之彈性粉撲採用專利設計,讓妝容更絲柔細緻.

更有5大優點!!!


(1) 貼面度符合人體功學結購

(2) 綿密的材料,不浪費BB Cream

(3) 質感柔軟舒適
(4) 拆除及清洗,方便替換,隨美妝組合附上5個粉撲。

(5) 清洗後不會變形





茉莉保濕BB修飾霜 


茉莉 為肌膚注入大量水份,平衡皮膚酸鹼值,有助舒緩敏感肌膚,並有鎮靜抗炎作用;


為深層細胞提供充足氧氣及活化細胞,同時收細毛孔。

請左咁耐..不過睇下段片呀...

等我埋怨下先...麥個段片既封面咁樣衰嫁!!!!


算啦..去片!!!





片中Yoyo先擦好底霜/隔離霜 ,再開始其他的步驟.

溫馨提示:雖然市面上好多粉底或BB Cream都堅持自己2合1,又或者是有護膚功能.
     
                但都請大家堅持擦上有保濕成份的隔離霜.

                 要靚之餘,同時請好好保護皮膚.


有好好保護個開口的喔.




打開蓋子,把BB Cream塗在粉撲或面上,按開關制就可以啦.



超多印的呢...


輕力把粉撲壓面部慢慢向外推開.


連鼻翼兩旁都可以細心照顧到喔.以達致完美妝容.


使用後,按制關掉,然後把蓋子蓋上即可.


溫馨提示:可每1至2個星期更改乾淨粉撲^^






Smart Artist Auto Pat 智能美妝機  智能美妝機的專利振動化妝技術,

於1分鐘內振動12,000次,藉與肌膚緊密接觸,打造無瑕妝容。

更可更換電池及粉撲,經濟衛生。




大家睇完不用擔心, 使唔使要走去韓國買嫁??


其實Smart BB Auto Make-up Set 智能振動BB美妝組合已


登陸香港,產品於莎莎獨家發售.


查詢熱線: 2505 5023





韓國女士的肌膚向來給人一種完美無瑕的感覺

所以我最有興奮韓國最新推出的產品.




現代人非常講求衛生,


韓國BRTC推出了一個全新智能振動BB美妝組合,

高速振動的美妝機,

配合多功能BB Cream和專利彈性粉撲,


從此始改寫了手動化妝的傳統模式!

讓同樣追求零瑕肌膚的香港女性,



擁有如韓國美女般令人艷羨的肌膚 吧.

E-mail : 
chanyuenshan05@yahoo.com.hk






請大家支持我的化妝專頁好嗎?

希望你們可以幫我click入去like一下我既化妝fanspage^^

https://www.facebook.com/YoyoMakeUp
 

感激感激♥♥♥



另外Yoyo都開始了~
服務包括:專業新娘化妝,姊妹/媽咪/奶奶化妝,宴會化妝,/謝師宴,

Pre-wedding化妝,髮型設計


謝師宴都開始了...各位青春無敵的學弟學妹呢...歡迎來找我化妝喔.


歡迎致電,或者whatsapp 查詢/預約 : 9842-9745

Yoyo Chan:yoyochanmakeup@yahoo.com.hk




請大家多多支持Yoyo﹗

非常 ♥ 感謝!!!

♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥




沒有留言:

張貼留言