2012年6月28日 星期四

又有得補濕,仲防曬 Yoyo推薦 夏天臉部保養專用

 其實我好懶嫁,,,特別夏天真係一般都唔會點化妝.

 總覺得好焗,而且我係混合性偏油的,用D笠少少既,就好易出粒粒...(搖頭) 

 但是大大的太陽伯伯照住...防曬免不了.

 但係防曬,我又驚笠WO  (呢條友好麻煩=.=) 


如果同時又有得補濕,仲有埋防曬...當然要一試啦.

 

Hydro Boost Gel SPF 30 PA++ 水活保濕防矖凝露



重量:   40ml
價錢:   HK$ 149.90



產品資料:
Neutrogena發現,UV會破壞肌膚的鎖水屏障,讓水份流失,誘發油脂分泌。

全新Hydro Boost Gel SPF 30,首創於極輕盈保濕Gel,加入SPF 30,「內保濕,外防矖」,締造夏日保濕最高境界。





更有多位美容專家都親身使用過說讚好呢.
  • 「內保濕」:為肌底導入大量HA保濕精華,顯著提升水份400%,並12小時持續漸進保濕,全日為肌膚refill水份。
  • 「外防矖」:SPF30 PA++防矖,有效隔離UVA & UVB,強化肌膚保濕屏障,鎖緊水份。


  • 產地 :韓國喔




再矖,肌膚依然全日清爽水嫩,有光澤。



瓶子是泵樽設計,

我呢D貪心人就不需擔心按得過多份量,



質地好易推,易伸度很讚^^




使用方法:
每日早上用保濕凝露後,取適量均勻按摩於臉部及頸上。建議於日矖前15-30分鐘使用。。





 最近更用它來做妝前BEST~真係好掂!!!

防曬之外, 保濕對一個妝容的持久性真的好重要!!!

整整一天..依家kepp住不溶妝呢..在這大熱天時,真的不簡單^^

 Yoyo用後感:

適用所有皮膚類型,Yoyo是混合性的,都岩用呢

感覺是零負擔的喔.

雖然它真的是有點香,不過敏感性肌膚不用擔心,

因為不會引起任何不舒適的反應,很清爽好吸收,

就是我最近皮膚突然敏感啦,用了一段日子都沒問題呀..

 因為基本上是不含油脂的保濕,所以都很適合在夏天或是油性膚質使用.



另外 Hydro Boost Gel SPF 30 PA++ 水活保濕防矖凝露~有埋防曬更是很吸引我.

 基本上我擦完水活保濕防矖凝露,我就不會再擦面霜及防曬的了.

太好啦.面上又減少了2層護膚品..但一樣可以 有補濕,仲防曬埋!!!

 不過乾性皮膚的美女.

當然最好就擦埋日霜啦..效果更理想呢^^

 



E-mail : 
chanyuenshan05@yahoo.com.hk


♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥


請大家支持我的化妝專頁好嗎?

希望你們可以幫我click入去like一下我既化妝fanspage^^

https://www.facebook.com/YoyoMakeUp
 

感激感激♥♥♥



另外Yoyo都開始了~
服務包括:專業新娘化妝,姊妹/媽咪/奶奶化妝,宴會化妝,/謝師宴,

Pre-wedding化妝,髮型設計







謝師宴都開始了...各位青春無敵的學弟學妹呢...歡迎來找我化妝喔.



歡迎致電,或者whatsapp 查詢/預約 : 9842-9745

Yoyo Chan:yoyochanmakeup@yahoo.com.hk




請大家多多支持Yoyo﹗

非常 ♥ 感謝!!!

♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥


 

 

沒有留言:

張貼留言