2012年6月28日 星期四

[ ╭。*♥ 化妝工作記錄♥ *。╮]鑽石山荷里活廣場 x Hong Kong Singer Channel我敢唱發SING招募日決賽


2012年度鑽石山荷里活廣場 x Hong Kong Singer Channel

我敢唱發SING招募日決賽

對了~就是早前跟一班化妝朋友一起為大會參賽者化妝~

今次經驗超難得的,

拿到經驗.又可以跟一幫化妝朋友相聚一刻^^....



上圖是歡樂時刻大集匯^^


參賽個個都很落力呢~^^
.

未開始前...我們可以走幾圈..太好啦

還可以合照一張..


謝謝yandy幫我拍下呢張....很珍貴的照片呢

我們3個...太開心啦...

丁丁糖你戴起眼鏡的樣子好專業呀..


加上COOL COOL的水魚^^


唔知最後誰得獎呢^^
                                               ♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥

 

E-mail : 
chanyuenshan05@yahoo.com.hk






請大家支持我的化妝專頁好嗎?

希望你們可以幫我click入去like一下我既化妝fanspage^^

https://www.facebook.com/YoyoMakeUp
 

感激感激♥♥♥



另外Yoyo都開始了~
服務包括:專業新娘化妝,姊妹/媽咪/奶奶化妝,宴會化妝,/謝師宴,

Pre-wedding化妝,髮型設計



謝師宴都開始了...各位青春無敵的學弟學妹呢...歡迎來找我化妝喔.


歡迎致電,或者whatsapp 查詢/預約 : 9842-9745

Yoyo Chan:yoyochanmakeup@yahoo.com.hk




請大家多多支持Yoyo﹗

非常 ♥ 感謝!!!

♥♥♥感謝再感謝大家收看♥♥♥


 

沒有留言:

張貼留言